Gå til innhold

Webmaster: Disse innleggene av Gloiath


Gjest lei dette

Anbefalte innlegg

Helt tydelig. Klippingen i denne tråden var IKKE tilfeldig.

Sør sine grove løgner og pedofiliinsiunasjoner fikk bli stående. Goliath sine var"langt over streken".

Kiss my ass !

Jeg driter i hvem som skriver hva.

Men at det foregår en helt klar favorisering er åpenbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest innlysende

Jeg driter i hvem som skriver hva.

Men at det foregår en helt klar favorisering er åpenbar.

At sør blir favorisert har de fleste sett for lenge siden, og det er nok også grunnen til at de fleste gode debattantene har forsvunnet fra dol. Ingen holder ut med sør, han hører hjemme et helt annet sted enn på et diskusjonsforum. Diskutere kan han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innlysende

Vi har valgt å ikke bruke mye ressurser på å finlese innlegg på åpent forum - heller ikke på å "megle" (dvs. slette) når de etablerte "kranglefantene" fornærmer hverandre.

Et sted går allikevel grensen. Goliath har langt overskredet denne.

Hvorfor blir ikke sørs innlegg slettet? Skjønner dere ikke at han er med på å ødelegge doktor online?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Til orientering:

En rekke av DOLs kranglefanter trår langt over denne grensen svært hyppig.

DOL velger altså "å ta" én, for å statuere et eksempel, mens resten av klassen går fri?

Grunnen til at vi i kveld har slettet mange innlegg skrevet av Goliath er for det første at han på en særdeles grov måte kom med diverse antydninger mot Sør og for det andre at han de siste dagene primært har skrevet innlegg om Sør - ikke deltatt i saklige diskusjoner. Beskyldningene handlet også delvis om andre ting enn Sørs innlegg på dol.

Det er forøvrig mange flere innlegg - skrevet av diverse forfattere - som kunne vært slettet.Men det er sjelden at innlegg når slike lavmål som det som skjedde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hvem som skriver hva.

Men at det foregår en helt klar favorisering er åpenbar.

Som jeg selv skrev i mitt første innlegg til webmaster her - jeg forstår godt at flere synes at jeg gikk over streken.

Men hele poenget mitt med å gjøre det var jo nettopp fordi Sør gjentatte ganger i mange tråder har gått langt over den samme streken tidligere.

Jeg har ikke gjort noe mot Sør som han mange ganger har gjort mot andre, OG de få gangene jeg har gjort det - så har det utelukkende vært som "svar på tiltale".

Men det er tydelig at Sør får lov til å ture frem her omtrent akkurat som han vil.

Og inntil Sør endrer seg (frivillig eller gjennom pålegg fra Webmaster), så fortsetter jeg akkurat som før.

For hvorfor i all verden skal jeg akseptere at Sør forskjellsbehandles her på DOL?

Det latterlige i det er jo nettopp at det er slik forskjellsbehandling som Sør så sterkt kritiserer andre for....

Og da er det visst lov å definere andre som hva som helst....uten at webmaster synes at det er å gå over noen grense.

Det blir litt som at fundamentale antirasister kan "få lov til" å gjøre hva som helst, men rasister ikke skal kunne få lov til noe som helst - når sannheten er at begge deler er like grovt bedritent.

Vilket jeg også har gitt uttrykk for en rekke ganger. Noe jeg vel neppe ville gjort om jeg hadde noen positive følelser for noen av sidene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvorfor blir ikke sørs innlegg slettet? Skjønner dere ikke at han er med på å ødelegge doktor online?

Vi vurderer alle innlegg det blir klaget over, men i såfall må man henvise til konkrete innlegg slik at vi får vurdert disse. Klager kan enten fremmes her eller på mail til [email protected]

Vi har ved flere anledninger slettet innlegg Sør har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at vi i kveld har slettet mange innlegg skrevet av Goliath er for det første at han på en særdeles grov måte kom med diverse antydninger mot Sør og for det andre at han de siste dagene primært har skrevet innlegg om Sør - ikke deltatt i saklige diskusjoner. Beskyldningene handlet også delvis om andre ting enn Sørs innlegg på dol.

Det er forøvrig mange flere innlegg - skrevet av diverse forfattere - som kunne vært slettet.Men det er sjelden at innlegg når slike lavmål som det som skjedde nå.

Da burde du kanskje tatt deg tid til å lese de ulike trådene og se hva det var som svar på.

I stedet for å ha tillitt til de tilsvar som Sør kom med - og som var fulle av løgner.

Sør gikk langt over streken, og jeg gjorde ikke noe mot han som han ikke har gjor mange ganger mot meg og andre tidligere.

Og det gjorde jeg i disse innleggene også tydelig klart.

Men du viser helt klart din subjektivitet her webmaster. Og det taler langt på vei for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi i kveld har slettet mange innlegg skrevet av Goliath er for det første at han på en særdeles grov måte kom med diverse antydninger mot Sør og for det andre at han de siste dagene primært har skrevet innlegg om Sør - ikke deltatt i saklige diskusjoner. Beskyldningene handlet også delvis om andre ting enn Sørs innlegg på dol.

Det er forøvrig mange flere innlegg - skrevet av diverse forfattere - som kunne vært slettet.Men det er sjelden at innlegg når slike lavmål som det som skjedde nå.

Som jeg tidligre har skrevet i denne tråden: Jeg driter i hvem som skriver hva.

Jeg bare legger merke til at det foregår en soleklar favorisering av enkelte "forfattere".

Dette ser man meget alvorlig på.

Et DOL i forfall. (Fritt etter Jacob)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig. Klippingen i denne tråden var IKKE tilfeldig.

Sør sine grove løgner og pedofiliinsiunasjoner fikk bli stående. Goliath sine var"langt over streken".

Kiss my ass !

Interessant er det jo også at denne tråden er av Webmaster om meg.

Og til nå er det kun meg som Webmaster ikke har svart i denne tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Da burde du kanskje tatt deg tid til å lese de ulike trådene og se hva det var som svar på.

I stedet for å ha tillitt til de tilsvar som Sør kom med - og som var fulle av løgner.

Sør gikk langt over streken, og jeg gjorde ikke noe mot han som han ikke har gjor mange ganger mot meg og andre tidligere.

Og det gjorde jeg i disse innleggene også tydelig klart.

Men du viser helt klart din subjektivitet her webmaster. Og det taler langt på vei for seg selv.

Etter vår oppfatning er det å komme med antydninger av den typen du gjorde - om forhold som overhodet ikke har noe med debatt på doktoronline å gjøre - fullstendig uakseptabelt - og noe annet enn den vanlige "drittkastingen" dere dessverre driver med til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Interessant er det jo også at denne tråden er av Webmaster om meg.

Og til nå er det kun meg som Webmaster ikke har svart i denne tråden....

Tråden er ikke om deg - men om de innlegg du har postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vår oppfatning er det å komme med antydninger av den typen du gjorde - om forhold som overhodet ikke har noe med debatt på doktoronline å gjøre - fullstendig uakseptabelt - og noe annet enn den vanlige "drittkastingen" dere dessverre driver med til hverdags.

Som jeg sa - det var rent svar på tiltale.

Kanskje du derimot burde ta deg tid til å lese Sørs innlegg her på DOL litt nærmere, siden du umulig kan ha unngått å se hvor mange negative kommentarer han her har fått.

Det er ikke lenger mulig å diskutere sak med Sør, uten at han sporer av trådene helt, går til personangrep eller personlige definisjoner av de ulike debattanter, kommenterer innhold i innlegg med et utall av adjektiver som ikke passer seg i noen diskusjon etc.

Han ødelegger den ene tråden etter den andre, slik at alle tråder som kunne vært interessante å diskutere raskt ender opp med å bli den samme tråden vi har sett hundrevis av ganger tidligere.

Og for de av oss som faktisk ØNSKER å diskutere saker her på DOL - i stedet for gang på gang å ende opp med å kverulere med Sør - så kan det av og til være irriterende. Og mindre irriterende blir det ikke når du her helt tydlig tar hans parti.

For det er han og hans kverulering og løgnaktige påstander om andre som starter dette gang på gang på gang.....

Men evner du ikke å se dette, så tviler jeg også sterkt på at DOL kommer til å utvikle seg i noen særlig positiv retning. Og den som taper på det er jo til syvende og sist dere.

Selv har jeg sagt at jeg gjerne oppfører meg - så snart Sør også gjør det. Og at jeg ikke starter noe, men kun tar igjen.

Og det vil jeg fortsette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten signatur

Hvorfor makter ikke DOLs webnisser å være konsekvente?

Fordi de er mennesker, og alle mennesker i alle yrker over hele verden gjør feil! Finnes ikke en perfekt arbeidstager i hele verden. Så HVA får deg til å tro at DOL-politiet er perfekt? De lar seg påvirke av sine egne synsninger som alle andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...