Gå til innhold

Hvorfor er det sånn, jeg blir så irritert ?

Anbefalte innlegg

Gjest redd for barna mine

Leser i avisa vår idag at en av innbyggerene NOK en gang er tatt med flere kilo amfetamin og mange tabeletter,

dette kjøper han inn for så å selge det rundt omkring i det lille nærmiljøet her.

Fordi at han igjen har tilstått ....... så blir han sluppet fri igjen ....... mens et par andre ikke innrømmet noen ting ble varetektsfenglset for fire uker.

Men han da som innrømmet hele greia nå er ute på gata her igjen for å selge dette faenskapet !!!!!

Hvorfor i heite h****** blir de ikke bura inn ?????

Fortsetter under...

Annonse

Hvilken avis?

Jeg har sjekket 102 nyhetskilder på nett, og finner ikke den saken du refererer til.

lokalavisa vår, den ligger ikke på nettet, så du må nok abbonere før du kan lese om det ...... så kontrollerende du er da, jeg har da ingen grunn til å lage oppspinn av sånn dritt vel.

lokalavisa vår, den ligger ikke på nettet, så du må nok abbonere før du kan lese om det ...... så kontrollerende du er da, jeg har da ingen grunn til å lage oppspinn av sånn dritt vel.

Ahh.

Jeg er interessert i saken av rent jobbmessige grunner.

Om du har mulighet vil jeg gjerne ha avisens navn og dato for når saken stod på trykk. Det hadde vært flott om du kunne maile meg det på [email protected]

Ahh.

Jeg er interessert i saken av rent jobbmessige grunner.

Om du har mulighet vil jeg gjerne ha avisens navn og dato for når saken stod på trykk. Det hadde vært flott om du kunne maile meg det på [email protected]

Rjukan Arbeiderblad,

stod på trykk enten lørdag 27. eller igår tirsdag 30 ...... har kastet avisene dessverre ....

Han "jobber" sammen med noen Asker-gutter, så godt mulig det kan stå noe i avisene der også .....

Rjukan Arbeiderblad,

stod på trykk enten lørdag 27. eller igår tirsdag 30 ...... har kastet avisene dessverre ....

Han "jobber" sammen med noen Asker-gutter, så godt mulig det kan stå noe i avisene der også .....

Takk for det, og litt utfyllende opplysninger.

Jeg kjenner saken. Tre personer ble vartetektsfengslet lille julaften for 4 uker. Det handler om 1 kilo amfetamin og 2.000 Rohypnol.

Takk for det, og litt utfyllende opplysninger.

Jeg kjenner saken. Tre personer ble vartetektsfengslet lille julaften for 4 uker. Det handler om 1 kilo amfetamin og 2.000 Rohypnol.

I avisen her stod det 2 kilo amfetamin, men nå er den beryktet for sine skrivefeil :o).

Mannen herifra har vært samarbeidsvillig de gangene han har vært tatt, og dermed løslatt med en gang ..... det irriterer meg, for nå er han ute på gata her og selger nyttårsdopet sitt ......

I avisen her stod det 2 kilo amfetamin, men nå er den beryktet for sine skrivefeil :o).

Mannen herifra har vært samarbeidsvillig de gangene han har vært tatt, og dermed løslatt med en gang ..... det irriterer meg, for nå er han ute på gata her og selger nyttårsdopet sitt ......

Typisk.

Trykkfeil dukker opp overalt - også hos meg. Jeg skrev tre menn - men det skulle være to menn. Beklager.

---

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031229/NYHET/112290031

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...