Gjest redd for barna mine Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Leser i avisa vår idag at en av innbyggerene NOK en gang er tatt med flere kilo amfetamin og mange tabeletter, dette kjøper han inn for så å selge det rundt omkring i det lille nærmiljøet her. Fordi at han igjen har tilstått ....... så blir han sluppet fri igjen ....... mens et par andre ikke innrømmet noen ting ble varetektsfenglset for fire uker. Men han da som innrømmet hele greia nå er ute på gata her igjen for å selge dette faenskapet !!!!! Hvorfor i heite h****** blir de ikke bura inn ????? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Du kan nok ikke gjøre så mye annet enn å snakke med ungene dine og få dem til å skjønne at det er feil å bruke dop. De som er interessert finner dop uansett, de som ikke er interessert, holder seg unna. 0 Siter
Vincent Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Flere kilo? Tviler på sannhetsgehalten i det du sier. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Han ble vel sluppet fri til saken hans skal opp for retten. De har vel ikke plass i herberget. Nei det er en merkelig verden vi lever i. 0 Siter
Gjest redd for barna mine Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Flere kilo? Tviler på sannhetsgehalten i det du sier. 2 kilo stod det i avisen 0 Siter
Vincent Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 2 kilo stod det i avisen Hvilken avis? Jeg har sjekket 102 nyhetskilder på nett, og finner ikke den saken du refererer til. 0 Siter
Gjest redd for barna mine Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Hvilken avis? Jeg har sjekket 102 nyhetskilder på nett, og finner ikke den saken du refererer til. lokalavisa vår, den ligger ikke på nettet, så du må nok abbonere før du kan lese om det ...... så kontrollerende du er da, jeg har da ingen grunn til å lage oppspinn av sånn dritt vel. 0 Siter
Vincent Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 lokalavisa vår, den ligger ikke på nettet, så du må nok abbonere før du kan lese om det ...... så kontrollerende du er da, jeg har da ingen grunn til å lage oppspinn av sånn dritt vel. Ahh. Jeg er interessert i saken av rent jobbmessige grunner. Om du har mulighet vil jeg gjerne ha avisens navn og dato for når saken stod på trykk. Det hadde vært flott om du kunne maile meg det på [email protected] 0 Siter
Gjest redd for barna mine Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Ahh. Jeg er interessert i saken av rent jobbmessige grunner. Om du har mulighet vil jeg gjerne ha avisens navn og dato for når saken stod på trykk. Det hadde vært flott om du kunne maile meg det på [email protected] Rjukan Arbeiderblad, stod på trykk enten lørdag 27. eller igår tirsdag 30 ...... har kastet avisene dessverre .... Han "jobber" sammen med noen Asker-gutter, så godt mulig det kan stå noe i avisene der også ..... 0 Siter
Vincent Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Rjukan Arbeiderblad, stod på trykk enten lørdag 27. eller igår tirsdag 30 ...... har kastet avisene dessverre .... Han "jobber" sammen med noen Asker-gutter, så godt mulig det kan stå noe i avisene der også ..... Takk for det, og litt utfyllende opplysninger. Jeg kjenner saken. Tre personer ble vartetektsfengslet lille julaften for 4 uker. Det handler om 1 kilo amfetamin og 2.000 Rohypnol. 0 Siter
Gjest redd for barna mine Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Takk for det, og litt utfyllende opplysninger. Jeg kjenner saken. Tre personer ble vartetektsfengslet lille julaften for 4 uker. Det handler om 1 kilo amfetamin og 2.000 Rohypnol. I avisen her stod det 2 kilo amfetamin, men nå er den beryktet for sine skrivefeil ). Mannen herifra har vært samarbeidsvillig de gangene han har vært tatt, og dermed løslatt med en gang ..... det irriterer meg, for nå er han ute på gata her og selger nyttårsdopet sitt ...... 0 Siter
Vincent Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 I avisen her stod det 2 kilo amfetamin, men nå er den beryktet for sine skrivefeil ). Mannen herifra har vært samarbeidsvillig de gangene han har vært tatt, og dermed løslatt med en gang ..... det irriterer meg, for nå er han ute på gata her og selger nyttårsdopet sitt ...... Typisk. Trykkfeil dukker opp overalt - også hos meg. Jeg skrev tre menn - men det skulle være to menn. Beklager. --- http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031229/NYHET/112290031 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.