Dorthe Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Noen som vet om en cafe i KORT gangavstand fra Saga Kino som er oppe nå. Skal på kino og tar en taxi ned men har lyst på en kopp kaffe og kake først. 0 Siter
Vincent Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Det finnes flere dusin kaféer i umiddelbar nærhet av Saga kino. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 Det finnes flere dusin kaféer i umiddelbar nærhet av Saga kino. Kom med et forslag da ) Jeg skal ikke over på Karl Johan altså og vet bare om puber rundt der. Burns, Dirty Nelly osv. Jeg vil på en cafe med kaker ala con gustav.no 0 Siter
Vincent Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Kom med et forslag da ) Jeg skal ikke over på Karl Johan altså og vet bare om puber rundt der. Burns, Dirty Nelly osv. Jeg vil på en cafe med kaker ala con gustav.no Du har en kaffebar ved siden av platesjappa vis-a-vis Nationaltheateret... omlag 1 kvartal å gå. Du har også et par kaffesjapper vis-a-vis Saga. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 Du har en kaffebar ved siden av platesjappa vis-a-vis Nationaltheateret... omlag 1 kvartal å gå. Du har også et par kaffesjapper vis-a-vis Saga. Du skjønner at jeg er ofte på den kanten av byen *litt flau* Takk skal du ha, da vet jeg i hvert fall at jeg får inntatt en caffe latte + kake før kinoen ) 0 Siter
Vincent Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Du skjønner at jeg er ofte på den kanten av byen *litt flau* Takk skal du ha, da vet jeg i hvert fall at jeg får inntatt en caffe latte + kake før kinoen ) I nødsfall får du ta en tur i kjeller'n på Klingenberg - der er det iallefall mulighet for å få det du vil ha... 0 Siter
Gjest 100%burns Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Kom med et forslag da ) Jeg skal ikke over på Karl Johan altså og vet bare om puber rundt der. Burns, Dirty Nelly osv. Jeg vil på en cafe med kaker ala con gustav.no Burns = 100% på folkemunne 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 I nødsfall får du ta en tur i kjeller'n på Klingenberg - der er det iallefall mulighet for å få det du vil ha... Vi havnet på Fridays og fikk både caffe latte og cheesecake før filmen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Burns = 100% på folkemunne Det er ikke kaffe på Burns, der er bare sidrumpa mannfolk. 0 Siter
Gjest jimmysgirl Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Det er ikke kaffe på Burns, der er bare sidrumpa mannfolk. Nehei, det er fullt av kule mannfolk der! Skuespillere, musikere, fylliker og andre:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Nehei, det er fullt av kule mannfolk der! Skuespillere, musikere, fylliker og andre:) Nei, jeg har vært der flere ganger og jeg liker meg ikke. Ikke helt min stil, nei 0 Siter
Gjest jimmysgirl Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Nei, jeg har vært der flere ganger og jeg liker meg ikke. Ikke helt min stil, nei Du har vært uheldig da. Det var der jeg møtte jimmyen min:) Journalister, jeg glemte dem. det vrimmler av dem der:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.