Gjest sletthei Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Har noen forslag til HERRENES TALE. Finnes det linker eller forslag til hva man kan skrive. Skal det være litt på kanten eller seriøst. Hjelp meg da dere 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Kanskje du kan finne noe du kan bruke her? http://home.c2i.net/ccb/taler/herrenestale/ Personlig synes jeg slike taler godt kan være "litt på kanten" eller satt på spissen. Mer underholdende da ) Dette kommer jo selvsagt litt an på _hvem_ som skal høre talen også.... 0 Siter
Gjest selje Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Du får ta utgangspunkt i det vi jentene gikk i lang rekke og skreik av alle lungers kraft da jeg gikk i 7.klasse: "Gutter er som luft for oss, , men luft må vi ha for å leve!" 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Du får ta utgangspunkt i det vi jentene gikk i lang rekke og skreik av alle lungers kraft da jeg gikk i 7.klasse: "Gutter er som luft for oss, , men luft må vi ha for å leve!" Ja, det blir jo en "genial" tale... 0 Siter
Gjest sletthei Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Du får ta utgangspunkt i det vi jentene gikk i lang rekke og skreik av alle lungers kraft da jeg gikk i 7.klasse: "Gutter er som luft for oss, , men luft må vi ha for å leve!" ikke dumt, der har du et kjempe poeng, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.