MsSophie Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Mariann er kul, men kanskje litt for fersk til å fortjene en plass på lista? Savage Rose-dama må med. Rå, rå, rå! Keep´em coming:) Anne Grete Preus (fra Can Can tiden)...... 0 Siter
huufsa Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Sør er vel gammel, han er jo tynn i håret og har kulemage. Haar han?? :-o Guri.. - da har forfallet skjedd fort! :-D 0 Siter
Tusj Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Haar han?? :-o Guri.. - da har forfallet skjedd fort! :-D Jada, brystkassa har ramla ned på,n ----> ikke noe å gjøre ved. Snurrebassen ser han nå bare i speilet. 0 Siter
Gjest jimmysgirl Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Anne Grete Preus (fra Can Can tiden)...... Prøvde meg med henne, men gutta var skjønt enige om at hun var visesanger og ikke rockedame. *hoderistende* Melissa Etheridge er notert. 0 Siter
huufsa Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jada, brystkassa har ramla ned på,n ----> ikke noe å gjøre ved. Snurrebassen ser han nå bare i speilet. *ler* Sør! Forsvar deg!!! 0 Siter
Sør Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 ...hvilket av de? :-) *ALLE* her kjenner jo til dine nesegruse beundring for J. Diva. Godt nyttår! Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 godt nytt kverulantisk år :-) Takk! Det er sikkert mange nye saker som kan diskuteres! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Sør er vel gammel, han er jo tynn i håret og har kulemage. Du blander kortene - jeg har kul under håret, og tynn mage! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jada, brystkassa har ramla ned på,n ----> ikke noe å gjøre ved. Snurrebassen ser han nå bare i speilet. Og kun når jeg ligger ned, og ser i speil montert i taket! Med vennlig hilsen 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Skin fra Skunk Anansie, Gwen Stefani, og en drøss jeg ikke husker navnet på men bare hvilgen gruppe de spiller i. Hva med vokalisten i Evanescence? Eller hun som synger i gode, gamle Heart? Mange bra stemmer blandt jentene gitt! 0 Siter
Florence Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Les og lær: Ani DiFranco Skin i Skunk Anansie Liz Phair Hope Sandoval i Mazzy Star Dalbello PJ Harvey Dolores i The Cranberries Annie Lennox Tori Amos Joni Mitchell Janis Joplin Shawn Colvin Alanis Morissette Fiona Apple Suzanne Vega 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Bonnie Tyler.. Det var snakk om _gode_ kvinnelige vokalister! 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Les og lær: Ani DiFranco Skin i Skunk Anansie Liz Phair Hope Sandoval i Mazzy Star Dalbello PJ Harvey Dolores i The Cranberries Annie Lennox Tori Amos Joni Mitchell Janis Joplin Shawn Colvin Alanis Morissette Fiona Apple Suzanne Vega Jeg leste hele tråden med interesse, og reiv meg i håret over at ingen nevnte Ani DiFranco!! Men så.. Da gjorde du min jobb. 0 Siter
Florence Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jeg leste hele tråden med interesse, og reiv meg i håret over at ingen nevnte Ani DiFranco!! Men så.. Da gjorde du min jobb. *smask* Det er ikke mange som har oppdaget Ani, dessverre! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Vokalisten i Garbage (husker ikke hva hun heter). "..................." 0 Siter
monass Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Må ikke glemme MELISSA ETHERRIDGE, da!!!!! 0 Siter
favn Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 *mimre* :-) *hytter med gåstolen* De selvopplevde eller rock-samtidige om du vil er Patti Smith, Chrissi Hynde (Pretenders) og PJ Harvey. Nico (Velvet Underground), Grace Slick (Jefferson Airplane) var nok en stund før meg, men er like fullt hørbare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.