Gå til innhold

Billigste telefonabbonenment?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av telenor

Jeg er lei av telenor, og i forbindelse med flytting lurer jeg på å bestille abonnement hos en annen leverandør.

Hvem har den billigste oppkoblingsavgiften? (Det koster jo pinadø over 900 kr å flytte med telenor, og tilsvarende for å etablere nytt abb.)

UPC Chello har forresten tilsvarende pris for etablering, men har de billigere tellerskritt? Noen her som har god erfaring med UPC telefon?

Eller andre leverandører å anbefale? Som ikke har så høyt etableringsgebyr?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131174-billigste-telefonabbonenment/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fast-telefon fra UPC. Ingen problemer med det, men du må ha tilgang til UPCs digitale nett. Du kan jo sjekke selv på www.upc.no om du har tilgang på den nye adressen. Jeg fikk fri etablering med 1 års binding. Siden jeg har mobil fra Netcom og nett via UPC har jeg ikke én faktura fra Telenor. Takk og pris.

ADSL online har gratis oppkobling akkurat nå så jeg slapp å betale når jeg flyttet men jeg måtte kjøpe nytt modem til 490 kr og sende tilbake det gamle fordi fra i sommer må man kjøpe modemet.

Dersom du bytter til UPC telefon må du betale etablering hvis du ikke vil bytte telefonnr.

Etter endel overveiing fant jeg ut at det enkleste var å beholde telenor da jeg fikk beholde både telefonnr og mailadressen min.

Fra Helsenytt:

- Forkjølelse har et mildere og kortere forløp enn influensa som karakteriseres av sår hals, tørr hoste, høy feber og muskelsmerter.

En annen forskjell er at en forkjølelse vanligvis er noe du "går og brygger på", mens influensa kommer "som kastet på deg".

-------------------------

Fra Løveapoteket:

Influensa skyldes ett virus, til forskjell fra forkjølelse som skyldes mange. Influensa karakteriseres av kraftige forkjølelsessymptomer, i tillegg til høy feber og smerter i ledd. Allmenntilstanden er kraftig nedsatt.

I likhet med forkjølelse kan ikke influensa helbredes, men sykdommen kan forebygges med vaksine. Denne må tas i god tid før forventet epidemi. Symptomene kan behandles med de samme legemidlene som forkjølelsesymptomene.

Betegnelsen influensa er i dagligtalen ofte misbrukt. Som regel skyldes influensalignende symptomer en kraftig forkjølelse. Influensa forekommer nesten alltid som epidemier, dvs. sykdommen rammer store deler av befolkningen samtidig.

Gjest Humlepungen

Jeg også har telenor til langt oppi halsen. Måtte betale 1500kr i flytteregning bare for isdn. Holdt på å spy.

Telenor er stort sett dyrest på alt når det gjelder både hustelefon, internett og mobil. Sjekk www.telepriser.no

Der finner du det billigeste både for mobil og hustelefon

Annonse

Gjest telefonkatalogen

Fra Helsenytt:

- Forkjølelse har et mildere og kortere forløp enn influensa som karakteriseres av sår hals, tørr hoste, høy feber og muskelsmerter.

En annen forskjell er at en forkjølelse vanligvis er noe du "går og brygger på", mens influensa kommer "som kastet på deg".

-------------------------

Fra Løveapoteket:

Influensa skyldes ett virus, til forskjell fra forkjølelse som skyldes mange. Influensa karakteriseres av kraftige forkjølelsessymptomer, i tillegg til høy feber og smerter i ledd. Allmenntilstanden er kraftig nedsatt.

I likhet med forkjølelse kan ikke influensa helbredes, men sykdommen kan forebygges med vaksine. Denne må tas i god tid før forventet epidemi. Symptomene kan behandles med de samme legemidlene som forkjølelsesymptomene.

Betegnelsen influensa er i dagligtalen ofte misbrukt. Som regel skyldes influensalignende symptomer en kraftig forkjølelse. Influensa forekommer nesten alltid som epidemier, dvs. sykdommen rammer store deler av befolkningen samtidig.

og det koster pr. tellerskritt????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...