Gjest buddy Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Har nero burning rom og plages nå ofte med å få brent cd-er. Både CD-RW og CD-R. Kan det være noe programvaren? Har lagt det inn pånytt flere ganger, så det funker ikke. Hva med cd-brenneren, burde jeg bytte den? Hva er vanlig pris for en god cd-brenner nå for tiden? Er det lett å bytte cd-brenneren selv? Error meldingen jeg får nå er: "illegal disc" 0 Siter
citoyen Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Høyst sannsynlig er det selve brenneren som er problemet, siden reinstallasjon av programvaren ikke hjelper. Du kan evt. prøve å installere et annet brenneprogram i stedet og prøve med det. En brukbar brenner koster rundt 500 kr. Det er ikke vanskelig å installere selv - bare se hvordan den du har er koblet til, og bytt den ut med den nye. 0 Siter
Gjest buddy Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Høyst sannsynlig er det selve brenneren som er problemet, siden reinstallasjon av programvaren ikke hjelper. Du kan evt. prøve å installere et annet brenneprogram i stedet og prøve med det. En brukbar brenner koster rundt 500 kr. Det er ikke vanskelig å installere selv - bare se hvordan den du har er koblet til, og bytt den ut med den nye. Tusen takk for hjelpen. Skal invistere i en ny cd-brenner eller en fin brukt en. 0 Siter
Gjest buddy Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Høyst sannsynlig er det selve brenneren som er problemet, siden reinstallasjon av programvaren ikke hjelper. Du kan evt. prøve å installere et annet brenneprogram i stedet og prøve med det. En brukbar brenner koster rundt 500 kr. Det er ikke vanskelig å installere selv - bare se hvordan den du har er koblet til, og bytt den ut med den nye. Er det uansett hva slags cd-brenner jeg invisterer i? Ser de har cd-brenner på elkjøp til salg i morgen til 400 kr. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Er det uansett hva slags cd-brenner jeg invisterer i? Ser de har cd-brenner på elkjøp til salg i morgen til 400 kr. Ja, til normalt bruk duger de fleste cd-brennere helt fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.