Gjest selje Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Det irriterer vettet av meg på en ellers fredelig nyttårskveld! Her sitter vi (mannen nede og leser, med peis og levende lys og et glass, jeg oppe, foreløpig med PC og et glass) og så smeller og smeller og smeller det så rutene k lirrer og det har det gjort siden i sekstida. Husker ikke helt hvordan det latinske er, men er det ikke noe med praecox?m For tidlig sædavgang? Helsike, det bråker og ødelegger roen. Og ikke blir det noe gøy klokka 24, når det har gått for idiotene i timesvis allerede. Død over vandalene! Drittunger fra Nestbeste vest! I alle aldre! 0 Siter
cathlin Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Morsom sammenligning. De må prøvesprenge litt først:) 0 Siter
huufsa Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Her har det smelt i ei uke... Men jeg kan forstå at småbarnsforeldre skyter opp noen raketter tidlig på kvelden, så ungene kan få med seg litt fyrverkeri. At alle andre bør vente til 12 er jeg enig i. Det blir ikke helt det samme når det har smelt i dagesvis og timesvis... Godt nytt år uansett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.