Gå til innhold

Kurt Idol - en sterk personlighet!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Imponert

Jeg var av de som hånet Idol Kurt på grunn av hans utseende og jeg følte at han ikke burde ha vunnet. Men så begynte jeg å tenke litt. Det er jo media som har skapt fram hvordan mennesker bør "se" ut. Det blir så overfladisk og uekte.

Så begynte jeg å se på personen Kurt og jo mer jeg la merke til han, jo mer imponert er jeg over han. Da han sto på scenen på World Idol og fikk høre at han vae stygg som juling og denne gutten bare flirer. Det at han flirte var en naturlig reaksjon men han utstrålte selvtillit og mot som gjorde at jeg virkelig ser opp til han nå. Det er enda bra at talent ikke bestemmes utifra utseende men personlige egenskaper. Jeg må bare medgi at jeg er imponert over personen Kurt og jeg håper inderlig at han vinner slik at de dustete dommerene får seg en midt i fleisen. Go Kurt, jeg tror på deg. Du er et vandrende håp til folk som tror at utseende er det som skal til for å lykkes i livet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131198-kurt-idol-en-sterk-personlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var på tide du så lyset. Håper flere tenker som deg. Kurt'n er en skikkelig sjarmerende fyr han, som jeg har sagt før...

Er det da ingen som forstår at alle dommerne egentlig mente at Kurt burde vinne, men skjønte at mange ikke ville stemme på på grunn av utseendet? DERFOR var de så stygge med ham, for å vekke medynk og sympati, slik at de sikret en del stemmer til ham på det grunnlaget. Psykologisk spill både mot deltagere og seere, dette IDOL-greiene.

Hilsen en som har sett lyset..

Er det da ingen som forstår at alle dommerne egentlig mente at Kurt burde vinne, men skjønte at mange ikke ville stemme på på grunn av utseendet? DERFOR var de så stygge med ham, for å vekke medynk og sympati, slik at de sikret en del stemmer til ham på det grunnlaget. Psykologisk spill både mot deltagere og seere, dette IDOL-greiene.

De var jo mye slemmere med de andre sangerne?!?!

tja..har troa på at folk har vett på hva som er bra og ikke sjøl jeg. Den juryen der ville ikke påvirket meg i noen retning i alle fall...

Gjest klaus nymann

Hm, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje du har rett? Interessant iallefall. Må tro om Kurt har skjønt det selv?

Hm, interessant. :-)

Annonse

Kizza1365380506

Jeg synes det var helt supert at det var han som vant igår. Det at han fikk fullt hus hos alle landene unntatt ett viser at utseende ikke er alt. Og det er ett veldig godt tegn til alle som har problemer med utseende sitt. Det sender ut de riktige signalene. Det at en kan være seg selv og vinne pga sitt talent er tross alt det viktigste.

Go Kurt..

Jeg lurer på om dommerne hadde turt å slenge ut så mange spydigheter om utseendet hvis han hadde vært jente. Og jeg lurer også på om ei jente hadde brydd seg like lite om slike kommentarer som Kurt gjør.

For øvrig var det helt topp at han vant. Han har en stemme som er helt rå. Men jeg håper han ikke skusler bort en god stemme på helkommersiell og glatt musikk. Slik sett er Jan Werner et skrekkens eksempel. Stort talent, men feil "veiledere" har ført til at talentet drukner i svulstig søtsuppe og overdreven vibrato.

Jeg synes det var helt supert at det var han som vant igår. Det at han fikk fullt hus hos alle landene unntatt ett viser at utseende ikke er alt. Og det er ett veldig godt tegn til alle som har problemer med utseende sitt. Det sender ut de riktige signalene. Det at en kan være seg selv og vinne pga sitt talent er tross alt det viktigste.

Go Kurt..

Ja, jøss! Det var i grunnen det eneste riktige at Kurt vant i går. Jeg er helt enig med deg og synes det er flott! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...