Gjest Mami1 Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Hva kan jeg gjøre/gi han? Han er IKKE forskjølet og har IKKE feber heller. Så der er jo bra. Selvom jeg er redd han KAN få feber hvert øyeblikk da... Hba kan jeg gi han av eventuelt mat? Drikke? Fordi han spyr opp ALT han får... Noen som kan gi meg noen gode råd? 0 Siter
Gjest la naturen gå sin gang Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Det beste er å la han bli ferdig. Oppkast er et tegn på at magen har noe den vil bli kvitt. Hvorfor stoppe det? Og har han ikke lyst på noe så ikke press noe i han. Kroppen vår er klok den og ordner opp. Vi må ikke ha det så travelt at vi hindrer den i akkurat det. 0 Siter
Gjest Mami1 Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Det beste er å la han bli ferdig. Oppkast er et tegn på at magen har noe den vil bli kvitt. Hvorfor stoppe det? Og har han ikke lyst på noe så ikke press noe i han. Kroppen vår er klok den og ordner opp. Vi må ikke ha det så travelt at vi hindrer den i akkurat det. Takk for svar Var bare veldig bekymret og lurte på om jeg kunne gjøre det lettere for han bare.. Men jeg skal følge det rådet ditt. For det er jo sant i grunn. Får bare så vondt av han. Godt nytt år forresten 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Godt svar under her, men av egen erfaring vet jeg at jeg nesten alltid klarer å beholde 50-50 blanding av farris og epledrikk. utrolig hvor godt det er å få i seg litt væske når man er både tom og tørr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.