Gå til innhold

World Idol avstemningen er avgjort nå.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er en ener. Men tror likevel det blir den amerikanske eller den engelske som vinner.

Ja jeg tror også at den amerikanske eller den engelske vinner, men da er det jo utseendet de er ute etter. Det er fryktelig urettferdig for da skulle de jo tatt ut bare de som hadde utseendet med seg og en bra stemme.

Ja jeg tror også at den amerikanske eller den engelske vinner, men da er det jo utseendet de er ute etter. Det er fryktelig urettferdig for da skulle de jo tatt ut bare de som hadde utseendet med seg og en bra stemme.

Jeg synes han engelske var kjedelig jeg...flink men kjedelig.

Kurt er god og har utrolig kontroll på stemmen, men jeg synes han også mangler litt...jeg er sikker på han med fordel kunne sluppet seg litt mer løs. Jeg tror det er en råere stemme der inne bak kontrollen :o)

Han fra Australia var flink, selv om det også blir litt for snilt liksom... Og hun fra USA var veldig god, men vi vil jo ikke at de skal vinne, ukorrekte som vi er :o)

Typen fra Belgia var jo kul !

Og Sør-Afrika og Canada var jo ok... (og en smule tiltrekkende :o))

Jeg likte den arabiske også jeg, selv om jeg ikke tror hun har en sjanse...men det gjør sikkert ikke så mye, hun har jo et stort marked "hjemme".

Det er jo en utrolig spesiell konkurranse og spennende å se resultatet ! I kveld blir det Pizza gitt :o)

Annonse

Ja, det er urettferdig. Men utseende betyr jo dessverre alt for mye i den bransjen.

Sangstemmen til Kurt er det ingen som matcher av konkurrentene, men det er da ingen sangstemmekonkurranse! Det er kåring av verdens idol! Og da spiller sangstemmen mindre rolle, antar jeg. Men... det hadde jo vært morsomt med en norsk hobbit-rørlegger som verdensidol... dream on...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...