Gå til innhold

Hvor skal jeg søke sykepleierhøgskolen?

Anbefalte innlegg

Gjest føre var

Tenkte å søke meg inn på sykepleierhøgskolen i år. Har noen gode erfaringer med skoler her til lands og er det noen steder det er enklere å komme inn på? (skal søke via realkompetanse og har barn) og har hørt at noen høgskoler er vanskelig å komme inn på. Erfaringer/råd? Godt nyttår alle sammen...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg anbefaler Høyskolen i Hedmark, avd. Elverum på det sterkeste! Skolen har et veldig bra opplegg med supre lærere som bare ønsker at studentene skal gjøre det bra!.Jeg går 1. året der nå og stortrives. Jeg kunne aldri ha tenkt å bytte selv om jeg opprinnelig er fra Akershus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...