Gjest Veronika29 Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Min tredje blekkskriver går adundas- virker ikke tross stor innsats. Canon S400 heter den og tror det er noe grunnleggende feil med skriverhodet, slik at blekket ikke kommer igjennom. Vet noen noe om laserskrivere? Trenger noe enkelt som jeg kan stole på men som ikke er rådyrt. Blir veldig glad for svar! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Gå inn på "egenskaper" klikk på vedlikehold, la den rengjøre seg et par ganger. 0 Siter
Gjest Veronika29 Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Gå inn på "egenskaper" klikk på vedlikehold, la den rengjøre seg et par ganger. Tusen takk! Der sparte du meg noen tusenlapper og mye aggro. Godt nytt år! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Tusen takk! Der sparte du meg noen tusenlapper og mye aggro. Godt nytt år! Takk - Godt Nyttår til deg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.