Gå til innhold

Han er litt lav,men hva så? eller...?

Anbefalte innlegg

Gjest mai liss

Nå har jeg gått hen og fallt pladask for personligheten til en mann. Han er ulik alle andre jeg har kjent og behandler meg bare så utrolig pent!

Kjenner jeg er på vei til å forelske meg, men enkelte idiotiske ting legger litt lokk på det.

Jeg stresser litt i hodet mitt med at fyren er like høy som meg - dvs 175, og det betyr at da er det jo ikke noe særlig bra å gå i høyhælte sko...VET at dette høres helt på jordet ut, men jeg tenker faktisk på det.

Også den andre tingen er at han i utgangspunktet ikke er min type av utseende, men han har bare en utrolig personlighet.

Regner med jeg får kun pepper nå, men det er bare greit. Håper noen får banket inn i hodet på meg at slike ting bør jeg ikke tenke på. Jeg HAR jo i grunnen fallt for ham, men så stopper jeg det fordi jeg syns han er litt lav...? er det noen her som i det hele tatt forstår det?

Og syns dere det ser fryltelig dumt ut med par der jenta kanskje er litt høyere?

Hva kommer det av at vi er fiksert på småting som har med utseende å gjøre? jeg er tydligvis det, enda jeg trodde jeg ikke var det. utrolig.

*rister på hodet av meg selv*

Ok måtte bare få det ut, uansett hvor teit det var.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131252-han-er-litt-lavmen-hva-s%C3%A5-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest droppis

Det blir vel som de dommerne i Idol som sa sånt som at Kurt Nilsen aldri får solgt en plate pga glippen mellom tennene og at han er for stygg til å vinne.

Personlighet og utstråling betyr mer enn idealmål og utseende. Men du velger jo selvfølgelig selv. Hvis det blir sånn at du blir flau over å ha en mann som er like høy som deg så gjør han den tjenesten og dropp det hele.

Gjest mai liss

Det blir vel som de dommerne i Idol som sa sånt som at Kurt Nilsen aldri får solgt en plate pga glippen mellom tennene og at han er for stygg til å vinne.

Personlighet og utstråling betyr mer enn idealmål og utseende. Men du velger jo selvfølgelig selv. Hvis det blir sånn at du blir flau over å ha en mann som er like høy som deg så gjør han den tjenesten og dropp det hele.

Godt sagt! Og bra sammenligning.

Og neida, jeg blir nok ikke flau over en mann som er like høy som meg. Hm, du ga meg faktisk noe å tenke på. Takker.:-)

Ørkenvandreren

Du rister på hodet selv, og synes at det du føler er rimelig teit. Det er bra - for det synes jeg også. :-)

Du kan jo alltids droppe fyren, og bli sammen med en på 1,85 med flott utseende og bedriten personlighet. Jeg har mine tvil om du blir mer fornøyd med det parforholdet.....

Gjest 5 cm høyere enn mannen

Du er litt teit, ja. Godt du ser det selv. :-)

Jeg er 5 cm høyere enn mannen min. Og hva så?

Fordi jeg i utgangspunktet er nokså høy (1,80 m) bruker jeg aldri høye hæler uansett, men likevel er jeg høyere enn mannen min.

Faktisk er jeg feitere enn ham også. Og har mørkere hår. Men har mindre skostørrelse. Og lengre fingre.

Og problemet var? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...