Gå til innhold

Tristamento


Gjest huff og huff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært et av "offerene" og må si jeg ikke bryr meg døyten...men så er jeg psykisk sterk også.

Er han like usakelig ovenfor mer "usikre" personer mener jeg at han faktisk kan skade noen alvorlig...

I mangel på argumentasjon bruker han stadig hersketeknikker for å tråkke "motstanderen" mest mulig ned i søla ved f.eks. å henvise til psykiatrisk hjelp eller å kommentere hvor "dum du må være"...

Ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Jeg har vært et av "offerene" og må si jeg ikke bryr meg døyten...men så er jeg psykisk sterk også.

Er han like usakelig ovenfor mer "usikre" personer mener jeg at han faktisk kan skade noen alvorlig...

I mangel på argumentasjon bruker han stadig hersketeknikker for å tråkke "motstanderen" mest mulig ned i søla ved f.eks. å henvise til psykiatrisk hjelp eller å kommentere hvor "dum du må være"...

Ikke bra...

Jeg tror dette er en av personlighetene til det gode gamle nicket "mislykket". Trøst deg med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er en av personlighetene til det gode gamle nicket "mislykket". Trøst deg med det...

Før var han mislykket, og nå er han blitt trist. Altså i rett rekkefølge, kan vi ikke heller syns synd på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var han mislykket, og nå er han blitt trist. Altså i rett rekkefølge, kan vi ikke heller syns synd på han?

"...kan vi ikke heller syns synd på han?"

Har vi ikke gjort det hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"...kan vi ikke heller syns synd på han?"

Har vi ikke gjort det hele tiden?

Kan godt hende - jeg slumpa bare borti en tråd. Jeg leser ikke det han skriver:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst angi konkrete innlegg som finnes kritikkverdige - enten via mail til [email protected] eller her på webmasterforumet.

Vel, jeg har som avskjedsgave fra meg til dere klippet ut et lite best-of fra en enkel radio-debatt på åpent forum.

Jeg har 6 års erfaring fra kommersiell radio / radioreklamesalg...og Tristamento greide virkelig å terge meg på seg ved å overse det faktum, mens han selv påsto å ha fagkunnskaper innen radio som overgår mine...uten å kunne nevne konkret hvilke...tross etterlysninger..

Dette skriver jeg fordi det belyser hvor arrogant han er når han påpeker igjen og igjen min manglende kompetanse (som absolutt ikke mangler annet sted enn i hans hode).

Her er et knippe av de, som er skrevet til meg og andre:

************************

Istedenfor henviser jeg til rette faglige instans. I mange tilfeller vil jo det være fastlege. Han/hun vil da sikkert kunne henvise til annen profesjon -- dersom det skulle være behov for det.

(I andre tilfeller har vi jo alltids skolesjefen og/eller det lokale PPT.)

..................

Og da tar jeg ditt ord om at du har mer enn bare mangelfull grunnskole!)

Jeg konkluderer med at det er din mangel på relevant fagkunnskap som gjør at du i denne debatten fremstår som lettere begrenset i tankeføringene.

Men ikke la det ta mote fra deg til å forsøke å delta i andre debatter!

.......................

Her avslutter jeg debatten og henviser samtlige til fastlege og/eller legevakt. Gjerne begge deler.

...........................

vi noterer oss at den uttalelsen kom fra en som beviselig ikke har noen som helst form for akademisk utdannelse.

..............................

la meg få spandere en konsultasjon for deg i regi av NHD.

Ok?

Er litt bekymret for deg.

............................

vi vet at du benytter vegetative "tricks" for å skjule din usikkerhet.

...........................

jeg ville nå helst se på meg selv som din mentor :)

Men med en så håpløs elev, bør jeg nok henvise ham/henne til PPT for snarlig utredning og omsorg.

............................

Og jeg er her for å hjelpe deg og andre, når dere tydelig har behov for det.

............................

Kjære, lille venn!

I ditt innlegg virker du uvanlig (også for deg å være) bitter. Selv om du sier du ikke vil ha min hjelp, vil jeg gjerne si at jeg alltid vil være der for deg.

Jeg håper 2004 blir bedre enn i fjor, og at du får all den omsorg du trenger.

Kjærlig hilsen

...........................

Kjære lille, vennen!

Rabler det for deg nå?

*synes så inderlig synd på deg*

Det er kanskje på tide for deg å oppsøke legevakten allerede i kveld?

Kjærlig hilsen

.............................

I lys av dette fremstår du som komisk og/eller tragisk -- take your pick!

............................

Kjære venn!

Av ditt innlegg kan en få inntrykk av at du er litt vel emosjonell for øyeblikket. Skal vi vente til du har "kommet deg" igjen?

.............................

Det er trist at det har stokket seg litt for deg i denne debatten. Men leser du innleggene om- og omigjen, er jeg sikker på at "floken" din etter hvert vil løse seg.

Som sagt: øvelse gjør mester!

Vennlig hilsen

..........................

Alle i Norge har rett på hhv. 9 eller 10 pr med grunnskole. Om du ikke har fullført grunnskolen, er det fristende å henvise deg til skolesjefen i din hjemkommune for opplæring på grunnskolens område og/eller ditt lokale PPT.

Lykke til!

.......................

**************************

Det kvalifiserer nok ikke til utestengelse denne gangen, men han er nok verdt å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har som avskjedsgave fra meg til dere klippet ut et lite best-of fra en enkel radio-debatt på åpent forum.

Jeg har 6 års erfaring fra kommersiell radio / radioreklamesalg...og Tristamento greide virkelig å terge meg på seg ved å overse det faktum, mens han selv påsto å ha fagkunnskaper innen radio som overgår mine...uten å kunne nevne konkret hvilke...tross etterlysninger..

Dette skriver jeg fordi det belyser hvor arrogant han er når han påpeker igjen og igjen min manglende kompetanse (som absolutt ikke mangler annet sted enn i hans hode).

Her er et knippe av de, som er skrevet til meg og andre:

************************

Istedenfor henviser jeg til rette faglige instans. I mange tilfeller vil jo det være fastlege. Han/hun vil da sikkert kunne henvise til annen profesjon -- dersom det skulle være behov for det.

(I andre tilfeller har vi jo alltids skolesjefen og/eller det lokale PPT.)

..................

Og da tar jeg ditt ord om at du har mer enn bare mangelfull grunnskole!)

Jeg konkluderer med at det er din mangel på relevant fagkunnskap som gjør at du i denne debatten fremstår som lettere begrenset i tankeføringene.

Men ikke la det ta mote fra deg til å forsøke å delta i andre debatter!

.......................

Her avslutter jeg debatten og henviser samtlige til fastlege og/eller legevakt. Gjerne begge deler.

...........................

vi noterer oss at den uttalelsen kom fra en som beviselig ikke har noen som helst form for akademisk utdannelse.

..............................

la meg få spandere en konsultasjon for deg i regi av NHD.

Ok?

Er litt bekymret for deg.

............................

vi vet at du benytter vegetative "tricks" for å skjule din usikkerhet.

...........................

jeg ville nå helst se på meg selv som din mentor :)

Men med en så håpløs elev, bør jeg nok henvise ham/henne til PPT for snarlig utredning og omsorg.

............................

Og jeg er her for å hjelpe deg og andre, når dere tydelig har behov for det.

............................

Kjære, lille venn!

I ditt innlegg virker du uvanlig (også for deg å være) bitter. Selv om du sier du ikke vil ha min hjelp, vil jeg gjerne si at jeg alltid vil være der for deg.

Jeg håper 2004 blir bedre enn i fjor, og at du får all den omsorg du trenger.

Kjærlig hilsen

...........................

Kjære lille, vennen!

Rabler det for deg nå?

*synes så inderlig synd på deg*

Det er kanskje på tide for deg å oppsøke legevakten allerede i kveld?

Kjærlig hilsen

.............................

I lys av dette fremstår du som komisk og/eller tragisk -- take your pick!

............................

Kjære venn!

Av ditt innlegg kan en få inntrykk av at du er litt vel emosjonell for øyeblikket. Skal vi vente til du har "kommet deg" igjen?

.............................

Det er trist at det har stokket seg litt for deg i denne debatten. Men leser du innleggene om- og omigjen, er jeg sikker på at "floken" din etter hvert vil løse seg.

Som sagt: øvelse gjør mester!

Vennlig hilsen

..........................

Alle i Norge har rett på hhv. 9 eller 10 pr med grunnskole. Om du ikke har fullført grunnskolen, er det fristende å henvise deg til skolesjefen i din hjemkommune for opplæring på grunnskolens område og/eller ditt lokale PPT.

Lykke til!

.......................

**************************

Det kvalifiserer nok ikke til utestengelse denne gangen, men han er nok verdt å følge med.

Webbis har latt fyren herje her nå i 3-4 år. Tidligere med nicket Mislykket og en rekke andre nick, så hun har vel innsett at det ikke nytter å utestenge fyren. Han kommer tilbake med nytt nick i løpet av kort tid uansett.

Det morsomste han vet er for øvrig å henvise deg til fastlege, PP-tjeneste, eller lignende, så du trenger nok ikke å føle deg så truffet om du rammes av hans salver.

Trøst deg med at det er han som har diagnoser. Ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webbis har latt fyren herje her nå i 3-4 år. Tidligere med nicket Mislykket og en rekke andre nick, så hun har vel innsett at det ikke nytter å utestenge fyren. Han kommer tilbake med nytt nick i løpet av kort tid uansett.

Det morsomste han vet er for øvrig å henvise deg til fastlege, PP-tjeneste, eller lignende, så du trenger nok ikke å føle deg så truffet om du rammes av hans salver.

Trøst deg med at det er han som har diagnoser. Ikke du.

Takk :o) Og jeg har merket meg at alle andre her inne har samme oppfatning som du.

Ønsker deg og alle lykke til videre, jeg pensjonerer meg nemlig fra idag/natt av :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :o) Og jeg har merket meg at alle andre her inne har samme oppfatning som du.

Ønsker deg og alle lykke til videre, jeg pensjonerer meg nemlig fra idag/natt av :o)

Du er da alt for ung til å pensjonere deg!

Men hvis du likevel velger å gjøre det så får du ha lykke til på alle måter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webbis har latt fyren herje her nå i 3-4 år. Tidligere med nicket Mislykket og en rekke andre nick, så hun har vel innsett at det ikke nytter å utestenge fyren. Han kommer tilbake med nytt nick i løpet av kort tid uansett.

Det morsomste han vet er for øvrig å henvise deg til fastlege, PP-tjeneste, eller lignende, så du trenger nok ikke å føle deg så truffet om du rammes av hans salver.

Trøst deg med at det er han som har diagnoser. Ikke du.

Husker du den gale fyren som startet et innlegg med zalo. Bare tull og rør alt sammen. Helt idiot.

Nååå, var nicket - Husker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du den gale fyren som startet et innlegg med zalo. Bare tull og rør alt sammen. Helt idiot.

Nååå, var nicket - Husker du?

Ja, jeg husker Nååå... Han likte vel strengt tatt å kødde i en forholdsvis kort periode, mens Mislykket har holdt på mer eller mindre daglig i 4 år.

Førstnevnte hadde bare litt spaca humor, mens sistnevnte ikke er ved sine fulle fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg husker Nååå... Han likte vel strengt tatt å kødde i en forholdsvis kort periode, mens Mislykket har holdt på mer eller mindre daglig i 4 år.

Førstnevnte hadde bare litt spaca humor, mens sistnevnte ikke er ved sine fulle fem.

Er ikke så sikker jeg. Fyren var tullete - mildt sagt, og hadde dengang dilla på meg. Jeg fikk mail, han hadde meg som bakgrunnsbilde.

Det var ikke gøy, eller smigrende på noen måte. Jeg ble kvalm.

Vel, det er vel flere tullinger, men han er flere personer. Jeg tror jeg vet hvem det er. Æsj......Eller jeg vet.

Tullingen som plaget meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker jeg. Fyren var tullete - mildt sagt, og hadde dengang dilla på meg. Jeg fikk mail, han hadde meg som bakgrunnsbilde.

Det var ikke gøy, eller smigrende på noen måte. Jeg ble kvalm.

Vel, det er vel flere tullinger, men han er flere personer. Jeg tror jeg vet hvem det er. Æsj......Eller jeg vet.

Tullingen som plaget meg iallefall.

"Er ikke så sikker jeg. Fyren var tullete - mildt sagt, og hadde dengang dilla på meg. Jeg fikk mail, han hadde meg som bakgrunnsbilde."

Haha, morsomt. Jeg husker at fyren hadde en jeg kjente som Screensaver :)

Joa, kanskje han var ustabil, men han ga seg i hvert fall etter relativt kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er ikke så sikker jeg. Fyren var tullete - mildt sagt, og hadde dengang dilla på meg. Jeg fikk mail, han hadde meg som bakgrunnsbilde."

Haha, morsomt. Jeg husker at fyren hadde en jeg kjente som Screensaver :)

Joa, kanskje han var ustabil, men han ga seg i hvert fall etter relativt kort tid.

Og det er du selvsagt sikker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er du selvsagt sikker på?

Jeg er selvsagt ikke sikker på at han hadde det, men jeg er sikker på at han sa til henne at han hadde det.

Kanskje han så på denne måten å uttrykke sin lidenskap for damer på, som et ekstremt sjekketriks.

Han forsto kanskje ikke at han gjorde dere redde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har som avskjedsgave fra meg til dere klippet ut et lite best-of fra en enkel radio-debatt på åpent forum.

Jeg har 6 års erfaring fra kommersiell radio / radioreklamesalg...og Tristamento greide virkelig å terge meg på seg ved å overse det faktum, mens han selv påsto å ha fagkunnskaper innen radio som overgår mine...uten å kunne nevne konkret hvilke...tross etterlysninger..

Dette skriver jeg fordi det belyser hvor arrogant han er når han påpeker igjen og igjen min manglende kompetanse (som absolutt ikke mangler annet sted enn i hans hode).

Her er et knippe av de, som er skrevet til meg og andre:

************************

Istedenfor henviser jeg til rette faglige instans. I mange tilfeller vil jo det være fastlege. Han/hun vil da sikkert kunne henvise til annen profesjon -- dersom det skulle være behov for det.

(I andre tilfeller har vi jo alltids skolesjefen og/eller det lokale PPT.)

..................

Og da tar jeg ditt ord om at du har mer enn bare mangelfull grunnskole!)

Jeg konkluderer med at det er din mangel på relevant fagkunnskap som gjør at du i denne debatten fremstår som lettere begrenset i tankeføringene.

Men ikke la det ta mote fra deg til å forsøke å delta i andre debatter!

.......................

Her avslutter jeg debatten og henviser samtlige til fastlege og/eller legevakt. Gjerne begge deler.

...........................

vi noterer oss at den uttalelsen kom fra en som beviselig ikke har noen som helst form for akademisk utdannelse.

..............................

la meg få spandere en konsultasjon for deg i regi av NHD.

Ok?

Er litt bekymret for deg.

............................

vi vet at du benytter vegetative "tricks" for å skjule din usikkerhet.

...........................

jeg ville nå helst se på meg selv som din mentor :)

Men med en så håpløs elev, bør jeg nok henvise ham/henne til PPT for snarlig utredning og omsorg.

............................

Og jeg er her for å hjelpe deg og andre, når dere tydelig har behov for det.

............................

Kjære, lille venn!

I ditt innlegg virker du uvanlig (også for deg å være) bitter. Selv om du sier du ikke vil ha min hjelp, vil jeg gjerne si at jeg alltid vil være der for deg.

Jeg håper 2004 blir bedre enn i fjor, og at du får all den omsorg du trenger.

Kjærlig hilsen

...........................

Kjære lille, vennen!

Rabler det for deg nå?

*synes så inderlig synd på deg*

Det er kanskje på tide for deg å oppsøke legevakten allerede i kveld?

Kjærlig hilsen

.............................

I lys av dette fremstår du som komisk og/eller tragisk -- take your pick!

............................

Kjære venn!

Av ditt innlegg kan en få inntrykk av at du er litt vel emosjonell for øyeblikket. Skal vi vente til du har "kommet deg" igjen?

.............................

Det er trist at det har stokket seg litt for deg i denne debatten. Men leser du innleggene om- og omigjen, er jeg sikker på at "floken" din etter hvert vil løse seg.

Som sagt: øvelse gjør mester!

Vennlig hilsen

..........................

Alle i Norge har rett på hhv. 9 eller 10 pr med grunnskole. Om du ikke har fullført grunnskolen, er det fristende å henvise deg til skolesjefen i din hjemkommune for opplæring på grunnskolens område og/eller ditt lokale PPT.

Lykke til!

.......................

**************************

Det kvalifiserer nok ikke til utestengelse denne gangen, men han er nok verdt å følge med.

Hva med å gi webbis en link av hele tråden brusa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Hei!

Dette er IKKE riktig. Bare når jeg blir angrepet, tar jeg igjen.

Jeg sier ikke at jeg nå og da kan komme med en uforsiktig bemerkning, men om bare JEG skal "tas" for det, er det underlig.

Jeg har etterlyst faglig relevant sakkunnskap i en del debatter. Om noen har følt seg truffet av det, vet jeg ikke.¨

Mitt poeng er: en bør ikke uttale seg skråsikkert om noe en ikke har kompetanse til å si noe om.

Og "brusa" har vært svært ufin. Hun/han har til og med i klartekst sagt at hun/han ikke var interessert i en vennlig dialog. Jeg ønsker å føre debatt i en vennlig tone.

Jeg har flere ganger referert til faglig relevant litteratur som er helt grunnleggende for å kunne si noe vestentlig om tema. Når "brusa" ikka er villig til å tilegne seg den nødvendige kunnskap, kan ikke jeg fortsette debatten.

Så også nå.

I ettertid ser jeg jo at jeg ikke burde ha besvart hennes/hans ufinheter mot meg.

Ellers er det interessant at en ikke synes å reagere særlig på rasistiske innlegg. Da det bare Sør og undertegnede som reagerer.

Mer har ikke jeg å si om denne saken.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...