Han nye Skrevet 20. desember 2000 Skrevet 20. desember 2000 Jeg trener 4 ganger i uken...drikker en milkshake med 50%karbo50%protein før og etter trening.Skal jeg få i meg noe kosttilskudd de dagene jeg ikke trener? 0 Siter
Synch Skrevet 20. desember 2000 Skrevet 20. desember 2000 Hvis du har råd.. Og egentlig trenger kosttilskudd i det hele tatt. 0 Siter
Byggeren Skrevet 20. desember 2000 Skrevet 20. desember 2000 Kroppen har behov for proteiner på fri dager også, er jo først da kroppen bygger musklene, da det er i treningen de brytes ned. Ta shake med prot. kanskje 20-30 min etter trening, og raske karbo rett etter trening. Det er spesielt etter trening det er viktig med proteiner, og raske karbo. Men må jo selvfølgelig få i deg en del proteiner i løpet av dagen også da, og karbo... og fett 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 21. desember 2000 Skrevet 21. desember 2000 Hei, det er mest fornuftig å ha en viss rytme og vane i spisingen din. Kosttilskudd kan med fordel tas på dager med og uten trening. Byggestoff som protein kan tas jevnt, mens tilskudd som går mer på å gi energi til treningen kan sløyfes de dagene du ikke trener. 0 Siter
Gjest nero Skrevet 3. januar 2001 Skrevet 3. januar 2001 Å pakke i seg karbo eller protein rett før trening forbedrer ikke ytelsen noe i det hele tatt, så det er borkastet. Få deg heller et måltid 1 time før treningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.