Gå til innhold

Arne Næss Jr omkommet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det var trist å høre jeg. Og så synes jeg synd på alle ungene hans, pappaer er pappaer enten de er kjendiser eller ikke.

Ble liksom litt sjokket jeg da... Ja stakkars barn...

Vi har vel ikke flere eventyrere igjen nå?:(

Gjest uten signatur

Det var trist!

Det er så få slike uredde fargeklatter at vi trenger alle vi har. Folk som driter i hva andre sier om dem er herlige. Misunnelsesverdige.

Diana Ross får en ny sorg nå da. Hun ble jo aldri helt ferdig med denne eksmannen sin. Ikke Mari Maurstad heller forresten. MÅ ha vært noe veldig fascinerende med den mannen!

Annonse

Her kommer vi ut av skapet alle som en. Vi har digga Arne Næss. Men han var jo en kjekk kar da selv om han var aldri så sofistikert.

Det er litt pussig det der med kjendiser; vi føler vi kjenner dem og tar sånt innover oss på en helt egen måte.

Husker da Erling Jevne mistet gutten sin, jeg gråt flere ganger når jeg tenkte på dem...

Det er litt pussig det der med kjendiser; vi føler vi kjenner dem og tar sånt innover oss på en helt egen måte.

Husker da Erling Jevne mistet gutten sin, jeg gråt flere ganger når jeg tenkte på dem...

Da skulle du sett meg når kongen døde. Først var jeg i byen og så paraden og deretter hjem og så begravelsen på tv. Jeg gråt så snørr og tårer rant. Og jeg som ikke er for monarki engang.

Jeg tror kanskje noen av oss føler mer enn andre :o)

Det var trist!

Det er så få slike uredde fargeklatter at vi trenger alle vi har. Folk som driter i hva andre sier om dem er herlige. Misunnelsesverdige.

Diana Ross får en ny sorg nå da. Hun ble jo aldri helt ferdig med denne eksmannen sin. Ikke Mari Maurstad heller forresten. MÅ ha vært noe veldig fascinerende med den mannen!

Penger har alltid vært en fascinasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...