Gå til innhold

Kjapt - adresse i Oslo

Anbefalte innlegg

Gamle Petrine har jeg ingen anelse om hva er, men jeg tror faktisk noen nevnte Jarlen kino for meg bare for noen dager siden. En nedlagt kino på Tøyen (?). Hun som nevnte det er forøvrig heller ikke fra Oslo. :-)

Gamle Petrine lå i Thv Meyersgate der hvor Rimi ligger nå. Det var en stor butikk for sikkert 30 år siden med bl.a litt finere barneklær.

Jarlen kino lå på Galgeberg, der gikk alle Tarzanfilmene når jeg var barn:o)

Fortsetter under...

Annonse

Kizza1365380506

Den i sentrum som Dorthe nevner ligger i Henrik Ibsens gate 10. Mener du istedet den Kizza nevner så er det Grønlandsreiret 44.

Eg fant det sjøl. Skulle i Sparebank 1 viste det seg. Har nå vært i Oslo og alt er nå ordna. Jentungen flytter inn på hybel 20. januar. Blæ for ett slit. :o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...