Gå til innhold

Over 2000 innlegg / svar på innlegg....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest uten signatur

La oss regne litt! Jeg har veldig mye 'liv' utenfor DOL selv om jeg ikke er i jobb. Er på farta stadig vekk i foreningsliv og med venner.

Jeg kan allikevel med letthet skrive 10 innlegg på DOL hver dag hvis jeg vil, og da anstrenger jeg meg ikke. Bare stikker innom nå og da og kikker, og slenger inn litt her og der.

Fra 1. desember tom igår 13 januar, det bli vel sånn cirka 44 dager. Det blir da 440 innlegg for meg i denne perioden. At en som er 'frik' da produserer den samme mengden x 5, er jo ikke usannsynlig egentlig. JEG bruker ikke mye tid på 400 innlegg, og da er jeg ute av huset i timevis hver dag. En som sitter pal halve dagen kanskje må jo da med letthet kunne greie 2000, og allikevel ha tid til litt RL?

Bedre enn om vedkommende hadde sittet og ringt sextelefoner iallefall. Folk blir tilfredsstilt på mange forskjellige vis, vet du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...