Vincent Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Nå har jeg i denne uka gitt Kanal 24 en sjanse. Kanal 24 er en søppelkanal uten like - om mulig enda verre enn P4. Ikke et eneste verbalt innslag sålangt har gitt meg noe annet innhold enn å være "nå har vi det dødshyggelig" - musikkvalget er spekulativt "uforstyrrende" og totalt intetsigende. Rett og slett drit-kjedelig. Jeg flytter tilbake til 100 blank. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Kanal24 er for Valgerd og hennes frender, P4 har alltid vært den store husmorkanalen. jatting og lullingi real nærradio stil fra folk som virkelig elsker sin egen stemme. Ingen tvil, på radio er NRK absolutt best. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg har nesten ikke hørt på, men fikk med meg et program som fortalte "hvordan restaurere gammel gitar". Det synes jeg var interessant. Ellers holder jeg mest til på 93.5. 0 Siter
Gjest zaik Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Kanal24 er for Valgerd og hennes frender, P4 har alltid vært den store husmorkanalen. jatting og lullingi real nærradio stil fra folk som virkelig elsker sin egen stemme. Ingen tvil, på radio er NRK absolutt best. Jeg synes P4 er en alldeles utmerket bilradio-underholdning når man kjører mil etter mil. 0 Siter
sigga Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg skriver umder.... og spør hva finner du på 100 blank?? 0 Siter
Vincent Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Kanal24 er for Valgerd og hennes frender, P4 har alltid vært den store husmorkanalen. jatting og lullingi real nærradio stil fra folk som virkelig elsker sin egen stemme. Ingen tvil, på radio er NRK absolutt best. Wasabi - NRK P2 - hverdager kl 1103-1200. Mye dritspenende spennende musikk. Milevis fra søpla til Anal 24 og P4. http://www.nrk.no/wasabi/ 0 Siter
Vincent Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Jeg skriver umder.... og spør hva finner du på 100 blank?? NRK P2. 0 Siter
Gjest ler meg ihjel Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Kanal24 er for Valgerd og hennes frender, P4 har alltid vært den store husmorkanalen. jatting og lullingi real nærradio stil fra folk som virkelig elsker sin egen stemme. Ingen tvil, på radio er NRK absolutt best. Og DOL er "kjerringforumet" hvor enkelte menn vanker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.