Gå til innhold

Kanal 24 - rent søppel

Anbefalte innlegg

Nå har jeg i denne uka gitt Kanal 24 en sjanse.

Kanal 24 er en søppelkanal uten like - om mulig enda verre enn P4.

Ikke et eneste verbalt innslag sålangt har gitt meg noe annet innhold enn å være "nå har vi det dødshyggelig" - musikkvalget er spekulativt "uforstyrrende" og totalt intetsigende. Rett og slett drit-kjedelig.

Jeg flytter tilbake til 100 blank.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132690-kanal-24-rent-s%C3%B8ppel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanal24 er for Valgerd og hennes frender, P4 har alltid vært den store husmorkanalen. jatting og lullingi real nærradio stil fra folk som virkelig elsker sin egen stemme.

Ingen tvil, på radio er NRK absolutt best.

Jeg synes P4 er en alldeles utmerket bilradio-underholdning når man kjører mil etter mil.

Kanal24 er for Valgerd og hennes frender, P4 har alltid vært den store husmorkanalen. jatting og lullingi real nærradio stil fra folk som virkelig elsker sin egen stemme.

Wasabi - NRK P2 - hverdager kl 1103-1200.

Mye dritspenende spennende musikk. Milevis fra søpla til Anal 24 og P4.

http://www.nrk.no/wasabi/

Annonse

Gjest ler meg ihjel

Og DOL er "kjerringforumet" hvor enkelte menn vanker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...