Gjest undrende unni Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Ser forferdelig ut. Og så traff han en av sine fans med et dødt svin som han kastet fra scenen på en av sine konserter. Forferdelig! 0 Siter
Gjest tod Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Manson framstår for meg som en av de få intelligente rockerne som fins. Syns han har en jævlig god cover av "I put a spell on you" på sountracket til Lost Highway, men bortsett fra det har jeg ikke noe forhold til ham. 0 Siter
Gjest anonymiusen Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Ser forferdelig ut. Og så traff han en av sine fans med et dødt svin som han kastet fra scenen på en av sine konserter. Forferdelig! Hvordan gik det med vedkommende da? Skal ikke si noe..Ble truffet av en vannflaske på konserten hans i desember. Men var uoppmerksom. Gikk bra. 0 Siter
citoyen Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Intelligent mann med en del gode plater. Jeg liker best glamrock-siden hans (Mechanical Animals). 0 Siter
fresja Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Aner ikke hvem hun er; hvorfor skriver dere han... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg syns han er forferdelig. Fæl. Men det er vel ingen overraskelse for noen at jeg syns det. Men det er jo de som liker ham. De om det. De liker nok ikke mine musikkfavoritter 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Han er åpenbart en lynende intelligent mann (nei, det er faktsik ikke ironi). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.