Gemini Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Jeg kjøpte litt mer waldorfsalat til jul enn det som gikk med, og holdbarheten var lang, men nærmer seg nå fristen. Noen forslag til hva jeg kan spise med waldorfsalat, noe annet enn (kald) kalkun altså? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Godt å ha som pålegg på brød, deilig sammen med all slags kjøttpålegg eller til karbonader eller kylling. Kan sikker brukes til andre kjøttretter, f.eks. lammelår, hamburgerrygg, svinesteik mm. Deilig!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Godt å ha som pålegg på brød, deilig sammen med all slags kjøttpålegg eller til karbonader eller kylling. Kan sikker brukes til andre kjøttretter, f.eks. lammelår, hamburgerrygg, svinesteik mm. Deilig!!! Sammen med kjøttpålegg ja! :-)Hehe - at jeg ikke tenkte på det... :-) Takk for andre gode ideer også! :-) Hjernen har visst kobla ut litt her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.