Gjest yggdrasil Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Har fått en tanke i hodet at hvis jeg sovner kommer jeg til å dø. Får den ikke ut. Redd. Råd? 0 Siter
Gjest utennick Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Er det noen spesiell grunn til at du skulle dø? Det hender vel så å si aldri at unge mennesker dør i søvnen. Eller ser du på denne tanken som irrasjonell, du bare blir ikke kvitt den? Da jeg var på det sykeste, fikk jeg panikkangst akkurat i det jeg sovnet. Det skyldtes at jeg syntes søvnen "tok fra meg kontrollen", jeg hadde opplevd fæle ting og følte jeg måtte "være på vakt" hele tiden. Jeg skjønte at dette ikke var rasjonelt, men angsten var slik. Ettersom jeg klarte å fokuserte på det som var trygt i livet mitt, forsvant dette etter få netter. Valium noen netter hjalp også. Vet ikke om dette var til nytte for din situasjon. 0 Siter
Shadows1365380629 Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hver gang du tenker at du kommer til å dø; si høyt til deg selv at du ikke kommer til å dø. ...for du kommer ikke til å dø! 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Er det noen spesiell grunn til at du skulle dø? Det hender vel så å si aldri at unge mennesker dør i søvnen. Eller ser du på denne tanken som irrasjonell, du bare blir ikke kvitt den? Da jeg var på det sykeste, fikk jeg panikkangst akkurat i det jeg sovnet. Det skyldtes at jeg syntes søvnen "tok fra meg kontrollen", jeg hadde opplevd fæle ting og følte jeg måtte "være på vakt" hele tiden. Jeg skjønte at dette ikke var rasjonelt, men angsten var slik. Ettersom jeg klarte å fokuserte på det som var trygt i livet mitt, forsvant dette etter få netter. Valium noen netter hjalp også. Vet ikke om dette var til nytte for din situasjon. Mitt triks er å høre lydbok, eller til nød radio på senga. Etter å ha trent litt, kan man klare å bli så fokusert på boka at man glemmer dødsangst o.l. Og vips, man sover! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.