Gjest flammefugel Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 De siste ukene har jeg sovet mildt sagt elendig. Nylig gikk jeg våken i 3 døgn i strekk uten søvn, fordi jeg rett og slett ikke fikk sove.da jeg til slutt sovnet, var det etter å ha blitt medisinert med 10 mg apodorm, 75 mg sobril,30 mg vallergan og 100 mg tramadol(sistnevnte bruker jeg mot kroniske leddsmerter).Selv da gikk det nesten 2 timer før jeg sovnet. Har følt meg svært gira/oppspilt de siste mnd'ene , på tross av at jeg samtidig har vært deppa og slapp. Akkurat det med å være slapp og deprimert tror jeg har noe med mørketida å gjøre. Men jeg har aldri opplevd å være så "oppstemt" og hyper at jeg ikke har fått sove. Jeg har forsøkt det meste av det som finnes av beroligende/nevroleptika/sovepiller;Phenergan, vallergan, vival/diazepam, sobril, apodorm, nozinan, truxal,largactil,buspar,flunipam,phenamin m.fl. Jeg orker ikke å ha det sånn lenger og unders på hva i )/¤""¤&=?``¤"jeg skal gjøre nå?jeg begynner å bli sliten både psykisk og fysisk. Hvor lenge kan en være uten søvn før en blir alvorlig "psyk"? Og finnes det noe jeg kan bruke for å få tilbake et "normalt" søvnmønster? Kan legge til at jeg bruker zoloft , 100 mg om morgenen og 50 på kvelden.Bruker også Asacol , mot ulcerøs kolitt. På forhånd takk for svar. Alt godt, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133137-nhd-hjelpjeg-f%C3%A5r-ikke-sove/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Windsong Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du prøvd Rohypnol/Flunipam? Man må ikke finne på å bruke det lenge av gangen, men om en er desperat på søvn kunne det kanskje være forsøket verdt? Jeg fikk det da jeg var innlagt med god hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133137-nhd-hjelpjeg-f%C3%A5r-ikke-sove/#findComment-820400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.