Gå til innhold

hva er en psykopat?


Gjest leter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • damedame

    5

  • Mimmy

    1

Hørte akkurat det samme...

nå går det for det meste i at han er for god for meg og at nå som HAN har våknet (??!) og skjønt hvordan JEG er (???!!!), så kommer jeg aldri til å få han igjen, fordi jeg ikke fortjener han. og at jeg nå må lære, ja det virker nesten som om han prøver å straffe meg.

men han har visstnok vært ærlig med hun nye. det overrasker meg heller egentlig ikke. nå blir han helten som hadde sine feil men var mann nok til å stå for det, liksom. og han er jo så fantastisk til tider..gir alt av seg selv og mere til..hun kommer til å føle at hun virkelig har skutt gullfuglen.

Åhhh, jeg kjenner godt igjen det du sier.

Og det er nettopp slike ting som gjør at de får deg til å tvile på deg selv.

Tenk om han har rett og slikt,

så er usikerheten i gang.

Men innimellom, så ser vi jo at det er ham,og ikke oss.

Jeg tror rett og slett løsninger ligger i at vi må være trygge på oss selv.

Og ikke la dem få oss til å tvile på oss selv, for det er da de "har taket" tror jeg.

Ved rett og slett å slå sprekker i grunnmuren vår.

Klare vi å holde den tett, så mister de grepet tror jeg.

Litt enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er....der...

Åhhh, jeg kjenner godt igjen det du sier.

Og det er nettopp slike ting som gjør at de får deg til å tvile på deg selv.

Tenk om han har rett og slikt,

så er usikerheten i gang.

Men innimellom, så ser vi jo at det er ham,og ikke oss.

Jeg tror rett og slett løsninger ligger i at vi må være trygge på oss selv.

Og ikke la dem få oss til å tvile på oss selv, for det er da de "har taket" tror jeg.

Ved rett og slett å slå sprekker i grunnmuren vår.

Klare vi å holde den tett, så mister de grepet tror jeg.

Litt enig?

Veldig enig.

Men da kommer de også til å gå lei. Jeg tror de TRENGER å føle at de kan ha en så stor innvirkning på et annet menneske, for å føle seg levende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Analytiker (for siste gang)

Hvis du er ny her, kan det være greit for deg å vite at psykopati har vært et hett tema på psykiatriforum.

Det er grunn til å lese innleggene her med et kritisk blikk.

Jeg synes "uten signatur" og "MOT LYSERE TIDER" har svart deg OK så langt i denne tråden. Vær likevel kritisk.

Ang. spørsmålet ditt, så synes jeg fyren du beskriver virker skummel.

Psykiater NHD beskriver symptomer på psykopati i innlegget "Psykopati, cluster B, diagnosesystemer og rettspsykiatri" datert 06.01.04.

Ovenfor oppfordret jeg "leter" til å lese innlegg ang psykopati med et kritisk blikk. Jeg mener dette var på sin plass.

Men jeg kan ha mistenkeliggjort folk som svarer med gode intensjoner, inkludert "uten signatur" og "MOT LYSERE TIDER". Jeg beklager dette. All ære til dere som har svart og støttet "leter".

Webmaster: kanskje det er lurt hvis en "nøytral" avsender orienterer litt om situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig.

Men da kommer de også til å gå lei. Jeg tror de TRENGER å føle at de kan ha en så stor innvirkning på et annet menneske, for å føle seg levende.

Jeg tror ikke de går lei om de mister grepet,tvert imot.

Da sitter de seg et mål da,

om å gjennvinne kontrollen,for enhver pris.

Og er det noe de har, så er det tålmodighet i sine mål.

Derfor kan de holde på så lenge.

Jeg merker det godt selv.

Når "min type" får signaler fra meg om at han mister meg,da øker han intensiteten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...