Gå til innhold

Influensa eller bivirkninger av medisin?

Anbefalte innlegg

Gjest flammefugelen

De siste par dagene etter at jeg begynte å bruke Xanor, har jeg blitt tiltakende sår i halsen, fått svelge problemer, ømme muskler/ledd og nå feber(39,2).

Jeg stusser litt over at jeg har fått influensa nå, ettersom jeg tilbragte hele jula sammen med influensasjuke folk, og ikke ble smitte da.

Kan dette være bivirkninger av Xanor?

Har forstått det slik at enkelte beroligende medisiner kan gi liknende bivirkninger, men jeg innbiller meg at det kun gjelder for nevroleptika?

Kan NHD eller noe andre svare?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133814-influensa-eller-bivirkninger-av-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ingen ting om medisinen du har begynt på. Men har lest om bivirkninger en del medisiner mot depresjoner, andre psykiske problemer og søvnproblemer kan ha.

Syns det er et tankekors at mange medisiner har bivirkninger som nesten gir verre plager enn de de skal lindre.

Kanskje du kan la være å ta

Xanor i noen dager for å se om symptomene forsvinner?

Eller ta en telefon til legen som skrev ut medikamentet?

Jeg svelger omtrent aldri en tablett uten først å ha førhørt meg om bivirkninger.

Gjest forsvar

Det har mye med hvordan immunforsvaret er for øyeblikket. Kanskje du stod bedre rusta rundt jul slik at du unngikk basseluskene.

Psyken har jo mye å si for immunforsvaret og dersom du har en nedtur nå så er det lettere å pådra seg diverse sykdommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...