Gå til innhold

Hei NHD, videre ang tidligere spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Litt forvirret nå jeg

Jeg fikk et svar av deg på et innlegg jegs skrev den 16.01.04 under tittelen "Litium og serum-veridier". Skal prøve om jeg greier å kopiere en link her:

Litium og serum-verdier -Litt forvirret nå jeg (2004.01.16 13:28) Re: Litium og serum-verdier

Det som er, er at det virker nå etter å ha tatt en lavere dose Litium i en uke som at sitiuasjonen bedrer seg (og ingenting er jo bedre enn det). Kjenner meg heller litt deprimert nå enn hypoman med masse uro i armer og ben og litt psykotiske symtomer (disse har ikke gitt seg 100%).

Men det jeg reagerer på er jo at Litium som skal dempe slike symtomer faktisk kan fremkalle dem (ved litt for høye doser). Er dette virkelig mulig?

Har prøvd å lese alt jeg kommer over av Litium og bivirkninger, men det står ikke nevnt noe sted. Hvis det er slik, så burde det jo føres opp som en bivirkning (det er sikkert bare det at man ofte tror at det er sykdommen isteden).

Kan bipolar-diagnosen min være feil, siden jeg reagerer med å bli litt hypoman på en dose som egentlig skal fjerne dette?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...