Gjest Pricilla Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg skal på fest i helgen, og selv om jeg er trashy og dum med alle piserdingene mine så holder ikke det. jeg vil ha strømper med mønster oppover leggene. (Ikke hel strømpa). Hvor får jeg tak i sånne stilige strømper? Ikke H&M, de har mye der og, men mener ikke sånne med samme mønster over hele.. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 På Lindex -jo faktisk! og de ER trashy - men fine til deg sikkert! *s* 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 På Lindex -jo faktisk! og de ER trashy - men fine til deg sikkert! *s* Ja for jeg er jo trashy, så hva mer kan man forvente? ; ) 0 Siter
Gjest bordeaux Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hei, Vet ikke hvor du bor, men på Steen og Strøm i Oslo så får du strømper med diverse mønster. Ligger i første etasjen der - husker ikke hva det heter. Er ikke sikker på om de har type kne-strømper, men det kan være verdt å ta en titt ihvertfall. 0 Siter
soleil Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Har kjøpt slike strømpebukser på Kappahl før.. Kanskje har de strømper også.. Ps. trashy kan være kult det da 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Ei venninne kjøpte tøffe, mønstrede strømper på Kapp-Ahl nylig. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Uff - er mønstrede strømper tilbake? Var jo SÅ kult når jeg gikk på videregående på slutten av 80-tallet... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hva er piserdingene? ja det har du rett i at det var et merkelig ord.. Går litt fort i svinga av og til.. Mente piercinger. Skal forreste ikke ha strømper, men strømpebukse... : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.