Gå til innhold

Hvordan ville du ha reagert?

Anbefalte innlegg

Noe så grusomt, hadde dette skjedd meg så hadde jeg blitt skremt. Jeg ville jo ha elsket barnet mitt selvfølgelig, men jeg ville jo ha fått sjokk ved første øyesyn. Man ser jo ansiktet til det andre barnet. Grøss.

(Nei, jeg er ikke ufølsom for de som måtte mene det, hvem ville ikke fått sjokk når de ser en to hodet baby bli født)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135367-hvordan-ville-du-ha-reagert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Hvis jeg ikke hadde hatt ultralyd før fødselen og blitt forberedt på at noe var galt, ville jeg vel fått totalt sjokk. Som du sier - man ser jo ansiktet på det andre hodet..

Som med alle andre livstruende lidelser så ville jeg vel vært fryktelig bekymret og redd for at barnet ikke skulle overleve operasjonen eller at det kanskje må leve med funksjonshemming eller misdannelser. Håper det går bra å operere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...