Gå til innhold

bestikk - merke? (Solingen)

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Solingen - er det et kjent merke og bra? Hørt om det før..

Fortsetter under...

Skrevet

Njæ... Det er noen år siden jeg sist tok solarium, så dette merket kjenner jeg ikke til.

Gjest bestikk ja...
Skrevet

Har du blitt tilbudt å kjøpe det billig "på gaten" ? Jeg har hørt det er mye salg av dette bestikk-merket på den måten (kjenner selv et vennepar som kjøpte av en fyr på en parkeringsplass...)..

Men merket skal være ok det..

Gjest Pricilla
Skrevet

Har du blitt tilbudt å kjøpe det billig "på gaten" ? Jeg har hørt det er mye salg av dette bestikk-merket på den måten (kjenner selv et vennepar som kjøpte av en fyr på en parkeringsplass...)..

Men merket skal være ok det..

Kjøpe på gata nei! ; ) Gjennom jobben. Kjøper ikke ting på gata - uansett.

Annonse

Gjest Kunne ikke dy meg
Skrevet

Solingen er ikke bra !!!!!!

..trashy??

Skrevet

Solgte slike kofferter med komplette Solingen bestikk en gang i tiden.

Det er bra kvalitet, mye forskjellig bestikk å velge i (skjelldyr, salat ol. )

Det er også mange fine design, med eller uten gull.

Men det er der som mange steder ellers "kopier", og da blir nok kvaliteten en annen.

:)

Gjest Pricilla
Skrevet

..trashy??

kanskje? men da passer det jo til meg! ; )

Er ikke fisefin på bestikk.. får da være grenser.. har noe annet å bruke penger på enn Hardangerbestikk.

Skrevet

kanskje? men da passer det jo til meg! ; )

Er ikke fisefin på bestikk.. får da være grenser.. har noe annet å bruke penger på enn Hardangerbestikk.

Her på dol har man sølvtøy, Pricilla ;o)

Skrevet

Vi fikk en koffert i julegave, og har brukt det noen ganger. Jeg er kjempefornøyd. Kofferten inneholder stort sett alt vi trenger, -også til 12 personer! I tillegg er det god størrelse på bestikket. Liker ikke små dukkeskjeer, gafler og kniver.

Gjest Pricilla
Skrevet

Her på dol har man sølvtøy, Pricilla ;o)

Å ja... *Dumme Pricilla*

Jeg er jo lavutdannet da.. Og har piercinger, så skjønte ikke det jeg...

Men siden jeg er trashy kan jeg sikkert ha noe annet... : )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...