Gjest Pricilla Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Solingen - er det et kjent merke og bra? Hørt om det før.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Njæ... Det er noen år siden jeg sist tok solarium, så dette merket kjenner jeg ikke til. 0 Siter
Gjest bestikk ja... Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Har du blitt tilbudt å kjøpe det billig "på gaten" ? Jeg har hørt det er mye salg av dette bestikk-merket på den måten (kjenner selv et vennepar som kjøpte av en fyr på en parkeringsplass...).. Men merket skal være ok det.. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Har du blitt tilbudt å kjøpe det billig "på gaten" ? Jeg har hørt det er mye salg av dette bestikk-merket på den måten (kjenner selv et vennepar som kjøpte av en fyr på en parkeringsplass...).. Men merket skal være ok det.. Kjøpe på gata nei! ; ) Gjennom jobben. Kjøper ikke ting på gata - uansett. 0 Siter
Gjest hardangerbestikk Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Solingen er ikke bra !!!!!! 0 Siter
Gjest Kunne ikke dy meg Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Solingen er ikke bra !!!!!! ..trashy?? 0 Siter
Rubia Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Solgte slike kofferter med komplette Solingen bestikk en gang i tiden. Det er bra kvalitet, mye forskjellig bestikk å velge i (skjelldyr, salat ol. ) Det er også mange fine design, med eller uten gull. Men det er der som mange steder ellers "kopier", og da blir nok kvaliteten en annen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 ..trashy?? kanskje? men da passer det jo til meg! ; ) Er ikke fisefin på bestikk.. får da være grenser.. har noe annet å bruke penger på enn Hardangerbestikk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 kanskje? men da passer det jo til meg! ; ) Er ikke fisefin på bestikk.. får da være grenser.. har noe annet å bruke penger på enn Hardangerbestikk. Her på dol har man sølvtøy, Pricilla ;o) 0 Siter
Matthea Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Vi fikk en koffert i julegave, og har brukt det noen ganger. Jeg er kjempefornøyd. Kofferten inneholder stort sett alt vi trenger, -også til 12 personer! I tillegg er det god størrelse på bestikket. Liker ikke små dukkeskjeer, gafler og kniver. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Her på dol har man sølvtøy, Pricilla ;o) Å ja... *Dumme Pricilla* Jeg er jo lavutdannet da.. Og har piercinger, så skjønte ikke det jeg... Men siden jeg er trashy kan jeg sikkert ha noe annet... : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.