Gå til innhold

Er det ønskelig å gjenåpne forum for livssyn og etikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og ja.

Hvorfor? Tja, det kan i det minste ikke skade!

Det blir dog litt vel ambisiøst å tro at all kranglinga med dette vil bli borte. Jeg har knapt noensine vært innom livssynsforumet, men jeg husker da likevel at det var lange tråder hvor fullstendig kaos hersket, også på Åpent Forum (og andre fora).

Hvorfor ikke?

Men - å fjerne forumet fra "100 nyeste" gir et signal om at dette er et "oppsop forum" som DOL knapt vil ha.

Da er det vel likegreit å fjerne hele "100 nyeste" og bare beholde "Utvalgte" - med default kryss på alle bortsett fra "Etikk og politikk".

Gjest Moderator

Ja, og ja.

Hvorfor? Tja, det kan i det minste ikke skade!

Det blir dog litt vel ambisiøst å tro at all kranglinga med dette vil bli borte. Jeg har knapt noensine vært innom livssynsforumet, men jeg husker da likevel at det var lange tråder hvor fullstendig kaos hersket, også på Åpent Forum (og andre fora).

Det er vel liten grunn til å tro at kranglingen forsvinner om vi gjenåpner livssyn. Men ved å fjerne innleggene fra "100 nyeste", så blir det kanskje lettere å legge merke til hva som ellers skjer på dol?

Det er vel liten grunn til å tro at kranglingen forsvinner om vi gjenåpner livssyn. Men ved å fjerne innleggene fra "100 nyeste", så blir det kanskje lettere å legge merke til hva som ellers skjer på dol?

Jeg er enig i det.

Ja, det beste med å starte et eget forum, livssyn eller hva dere nå vil velge å kalle kverulantenes eget sted, er rett og slett at dere får muligheten til å fjerne galskapen som der vil råde fra "100 nyeste".

Jeg tror det at 90 % av innleggene som dukker opp på "100 nyeste" er skrevet av en håndfull kverulanter, er med på å ødelegge dol. Altså er det et ekstremt sjakktrekk å sørge for at mange av disse innleggene ikke blir å finne på "100 nyeste".

Annonse

Har vi egentlig lyst til å gå glipp av all moroa? Jeg synes ikke dere skal fjerne det fra 100 nyeste.

Men det er greit med et eget forum.

Ja, gjenåpne forumet. Ha en høy terskel for og slette noe, og bruk Vincent sitt forslag når det gjelder 100 nyeste.

Da vil alle bli såre fornøyd.

La det komme en advarsel opp før forumet entres om at det er en yrkeskverulant løs der inne.

Annonse

Gjest lis@bet

Ønskelig at det åpnes ja, slik at temaer der det gjerne går ekstra hett for seg, postes her. Er det mulig for dere å flytte tråder kan dere jo legge dem inn hit, hvis det viser seg å utvikle seg til krangling. Dermed blir det lettere for Webmaster å holde oversikt.. Kanskje? ;-)

Synes ikke innleggene automatisk skal utelukkes fra 100 nyeste, det må bli et valg opp til hver enkelt. Det er sikkert like mange som ønsker å følge med der som ikke ønsker det.

Jeg for min del stiller meg likegyldig til gjenåpningen. Slik jeg husker denne kanalen, så ble diskusjonene dominert av et par, tre stykker, som byttet på å løpe etter sin egen hale.

Skal en virkelig ha litt fres rundt seg, så må en ut på VG Debatt, Aftenposten eller til nød MIFF. DOL egner seg best som et kulørt ukeblad i cyberspace, der dåktærn svarer og kjerringene spør.

Og så har du spinnesidene, sur, sår, sær og Sør med duftende etterbarberingsvann og trøst på boks.

Skomaker, bli ved din lest!

Å utelate det fra 100 lista er et glimrende tiltak. Da slipper vi størstedelen av Sør sin spam med overskrifter det er umulig å vite hvor hører hjemme. Dere må gjerne henge opp en disclaimer ved inngangen også, så folk vet hva de går til.

still5barnsmor

Jeg for min del stiller meg likegyldig til gjenåpningen. Slik jeg husker denne kanalen, så ble diskusjonene dominert av et par, tre stykker, som byttet på å løpe etter sin egen hale.

Skal en virkelig ha litt fres rundt seg, så må en ut på VG Debatt, Aftenposten eller til nød MIFF. DOL egner seg best som et kulørt ukeblad i cyberspace, der dåktærn svarer og kjerringene spør.

Og så har du spinnesidene, sur, sår, sær og Sør med duftende etterbarberingsvann og trøst på boks.

Skomaker, bli ved din lest!

*skratter og humrer*

humøret satt for kvelden

:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...