Gå til innhold

Programlederene i Idol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns de er helt greie, jeg! De som er med, får vel som regel akkurat det de fortjener.

Programlederene, ikke dommerene denne gangen, de to jentene vet du, som snakker innemellom auditionene og sånn. :) De er litt barnslige ja, men det passer jo som en kontrast til dommerene, skal liksom være helt ufarlige og søte og snille og morsomme de.

Annonse

Det rare er at de som ender opp i juryer eller som film- litteratur- og musikk-kritikere er de som har feilet i å gjøre det særlig godt i bransjen.

Hva er'e han heter han derre såtaskallen, han som grer seg som en parykk? Thomas ett-eller-annet? Av hensyn til TVens helbred må jeg gå andre steder når det vemmelige trynet hans dukker opp på skjermen.

Yack!

Gjest lis@bet

Det rare er at de som ender opp i juryer eller som film- litteratur- og musikk-kritikere er de som har feilet i å gjøre det særlig godt i bransjen.

Hva er'e han heter han derre såtaskallen, han som grer seg som en parykk? Thomas ett-eller-annet? Av hensyn til TVens helbred må jeg gå andre steder når det vemmelige trynet hans dukker opp på skjermen.

Yack!

Programlederne. Ikke dommerne. Og det er ingen dommere som har hår og heter Thomas, men derimot en av programlederne fra i fjor, ikke i år. :o)

Jeg synes ikke de er morsomme i det hele tatt, men de er flinke til å ta vare på ungdommene som blir slakta av juryen - og det er jo fint.

Er det bare jeg som rører eller de de fryktelig like, de to??? Jeg har prøvd og prøvd, men jeg greier ikke å lære meg hvem som er hvem! :-)

Annonse

Synes de er helt greie, jeg.

I begynnelsen synes jeg kanskje de etterlignet Thomas og Harald litt, men nå synes jeg de gjør det morsomt på sin egen måte.

Tror det skal mer til for at jenter blir akseptert som morsomme og gode programledere.

Jeg er jo jente selv. JEg synes det er ok at det er jente program ledere. Jeg klarer bare ikke å synes at de sketsjene deres med "far og sønn", blandt annet, er noe morsomt...

Jeg er jo jente selv. JEg synes det er ok at det er jente program ledere. Jeg klarer bare ikke å synes at de sketsjene deres med "far og sønn", blandt annet, er noe morsomt...

Jeg er også jente. Men klarer likevel ikke helt å finne gode, kvinnelige programledere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...