thermos Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Skikkelig dårlige!!! Gi meg heller deltakere som ikke klarer å treffe en eneste note, de er de jeg vil høre og se. Far-og-sønn-sketsjene er til å bli flau av. Enig! Det morsomste der er jo de som ikke kan synge i det hele tatt! 0 Siter
thermos Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Han mener Jan Fredrik. Han har parykkhår. Jan Fredrik ser ut som han har svidd hår!! 0 Siter
cecily Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Jan Fredrik ser ut som han har svidd hår!! jan fredrik ligner en gris 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Ikke de programlederne jeg mener. Dommerne du tenker på nå? Mente de to jentene jeg... ooops, my bad. Misforsto fullstendig, jeg...Men jeg syns de er helt greie jeg..:-) 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Jeg blir sint jeg! - De er fakta med verre enn når ungene låner videokamera for å lage "skuespill". gremmes. 0 Siter
thermos Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Jeg blir sint jeg! - De er fakta med verre enn når ungene låner videokamera for å lage "skuespill". gremmes. =P Godt sagt!! 0 Siter
Zarine Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Det er ikkje bare du. Eg syns dei ter seg heilt dust. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.