Gå til innhold

Det rareste navnet du vet om!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at det var en tråd om dette, for leeenge siden. Husker jeg gapskratta av Dan Mark, Gorm Ambrosius o.l.

På tide å le høyt!!! Hva er det snåleste DU har hørt?

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Reg@l

8

• Dorthe

5

• Tornerose

4

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kåre-Johnny

Maud Angelica (synes fortsatt det er grufullt)

Pauline-Katrine

Olga-Merete

For ikke å glemme Ola Amir :-)

Gjest Olsenbanden
Skrevet

Se i den lille(store) penisboka, der finner du mange rare etternavn iallefall:-)

Skrevet

Kåre-Johnny

Maud Angelica (synes fortsatt det er grufullt)

Pauline-Katrine

Olga-Merete

For ikke å glemme Ola Amir :-)

Det er faen ikke mulig å hete Ola Amir...

Skrevet

Se i den lille(store) penisboka, der finner du mange rare etternavn iallefall:-)

?

Skrevet

Det er faen ikke mulig å hete Ola Amir...

Jo, han Kripos-sjefen heter jo det etter å ha konvertert til islam eller hva søren det var. Fra Ola Thune til Ola Amir

Gjest Olsenbanden
Skrevet

?

Du har vel hørt om den boka?alle siviliserte og oppadgående mennesker har lest den!

Skrevet

Jo, han Kripos-sjefen heter jo det etter å ha konvertert til islam eller hva søren det var. Fra Ola Thune til Ola Amir

Her har jeg gått glipp av noe. Er virkelig Ola Amir Ola Thue? Verre enn Per-Ali det.

Skrevet

Her har jeg gått glipp av noe. Er virkelig Ola Amir Ola Thue? Verre enn Per-Ali det.

Jepp! Følger du ikke med på Nytt på nytt og Torsdagsklubben?

Skrevet

Glemte forresten etternavnet Scheit. Uttales sjeit, ett ord vi på vestlande ofte bruker istedetfor bæsjet.

Fint skal det være, om det lukter aldri så vondt ;-)

Skrevet

Ole Lortetangen

Rosa Bleie

Nils Grønn

For ikke å glemme Arne Belinda

Skrevet

Han kan ikke være het rett..

Skrevet

Han kan ikke være het rett..

Han måtte konvertere for å få gifte seg med dama si. Husker ikke hvor hun kommer fra i farten. Det stod masse om det på nettet da det skjedde.

Skrevet

Jepp! Følger du ikke med på Nytt på nytt og Torsdagsklubben?

Bare på Torsdagsklubben. Jeg liker ikke nytt på nytt.

Ikke leser jeg se og hør heller, kanskje jeg skulle begynne :o)

Venninnea mi traff en på byen som het Kåre Carlos. Mange underlige kombinasjoner.

Skrevet

Glemte forresten etternavnet Scheit. Uttales sjeit, ett ord vi på vestlande ofte bruker istedetfor bæsjet.

Fint skal det være, om det lukter aldri så vondt ;-)

Det må være den fancy utgaven av Bersås... Hadde jeg blitt døpt noe sånt, så hadde jeg ikke hett det lengre enn strengt tatt nødvendig :)

Skrevet

Gorm Ambrosius var min ja. *ler* Ellers vet jeg om en som heter Kurt Geir, også litt morsomt. Og en venninnes bestemor het Anala Josefa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...