Gå til innhold

Hvordan fant du på "nicket" ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke tenkt å bli fast inventar her da jeg først fant DOl, bare svare på ett enkelt innlegg, så jeg bare tok det første og beste nicket jeg fant. Etterhvert ble det bare sittende. Jeg liker det egentlig ikke, og har flere ganger vurdert å bytte, men det har nå bare ikke blitt slik. :-)

Ulv I Faarikaal

Vi kjørte bil i Tyskland og en fyr sto og haika, kledd som prest. Vi tok han opp. Etter en stund begynta han å lage et salig bråk og kjefta vilt. Fyren var klin gæærn. Vi stoppa i en rundkjøring og halte'n ut med store problemer og fyren flaksa ut på en plen. En trailer stoppa og sjåføren spurte hva som foregikk. Da begynte presten å hyle som en gris, og sjåføren bare gjorde kokotegn og kjørte videre. Vi kjørte videre og kompisen min var ganske stressa og sa: "snakk om ulv i fårikål a'" det skulle selvsagt være fåreklær. :-) Vi har fortalt historien hundre ganger omtrent.

Annonse

Nicket bare kom til meg en gang jeg hadde sex med min datter på 9. Hun spurte meg: Pappa, er det her rett?

Da svarte jeg: Nei, jenta mi, det her er ikke bra, du har enda mye og lære.

Er det det du sier pappa, sa hun.

Nei, det korrekte er, Sier du det, sa jeg.

Og så begynte jeg og eksprimentere med store og små bokstaver, og vi var der!

SierDuDet blei skapt!

Gjest mackenzie

Nicket bare kom til meg en gang jeg hadde sex med min datter på 9. Hun spurte meg: Pappa, er det her rett?

SierDuDet blei skapt!

??

Jeg har vært her sånn til og fra (mest til) siden jeg var gravid med minstemann. Vi som visste om ham, kalte ham laban mens han var en hemmelighet i magen - og det var han ganske lenge, for svangerskapet virket lite lovende en lang stund.

Kallenavnet hans fant jeg på fordi en gynekolog som så på ham på ultralyd, bemerket at "på dette stadiet likner de en seigmann".

Det fantes ikke seigdamer da jeg skulle velge nick, ellers hadde jeg kanskje kalt meg labine siden jeg er hunkjønn. Senere har det kommet en annen hit som bruker det nicket.

Jeg liker også assosiasjonene til "en skikkelig laban" etc.

Jeg hadde ikke tenkt å bli fast inventar her da jeg først fant DOl, bare svare på ett enkelt innlegg, så jeg bare tok det første og beste nicket jeg fant. Etterhvert ble det bare sittende. Jeg liker det egentlig ikke, og har flere ganger vurdert å bytte, men det har nå bare ikke blitt slik. :-)

Du må ikke finne på å skifte nick! Når man endelig har begynt å forbinde nicket med ting, og kanskje bare leser noen nick i en lang tråd - så blir det til noe annet!

Deg forbinder jeg bl.a. med gode matoppskrifter...

Jeg syns Selje passer utrolig dårlig på meg sjøl, men det var da jeg skulle inn på Allergi og spørre om noe, og aldri hadde vært her før, så prøvde jeg i ørska "allergene" trær. Bjørk, or, hassl. Alt var tilsynelatende opptatt, så ble det i full fart Selje. Og det har det vært. Jeg har et par nick til, om jeg skal si noe for personlig på psyk eller andre steder...men bruker dem ikke her på Åpent. Sjelden, i det hele tatt. To ganger i året...

Du må ikke finne på å skifte nick! Når man endelig har begynt å forbinde nicket med ting, og kanskje bare leser noen nick i en lang tråd - så blir det til noe annet!

Deg forbinder jeg bl.a. med gode matoppskrifter...

Jeg syns Selje passer utrolig dårlig på meg sjøl, men det var da jeg skulle inn på Allergi og spørre om noe, og aldri hadde vært her før, så prøvde jeg i ørska "allergene" trær. Bjørk, or, hassl. Alt var tilsynelatende opptatt, så ble det i full fart Selje. Og det har det vært. Jeg har et par nick til, om jeg skal si noe for personlig på psyk eller andre steder...men bruker dem ikke her på Åpent. Sjelden, i det hele tatt. To ganger i året...

"Du må ikke finne på å skifte nick! Når man endelig har begynt å forbinde nicket med ting, og kanskje bare leser noen nick i en lang tråd - så blir det til noe annet!"

Ja, det er faktisk en av grunnene til at jeg ikke har byttet. Har vært her så lenge at det er en viss personlighet knyttet til navnet mitt (enten det måtte være positivt eller negativt).

Annonse

SierDuDet blei skapt!

det synes jeg ikke ble morsomt, bare kvalmt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...