Gå til innhold

Java "funker ikke":(

Anbefalte innlegg

Før om åra brukte jeg å sende sånne "pakker" til venninne mine da de var blakke.

Det var ganske kos :)

Men nå for tiden tar jo posten så mye for å sende dem at det blir jo bare teit.

Og sende folk penger kan jo få selv de med høye doser valium til å se rødt. hihi.

Du får bare sende en mail et par dager før du skal nedover, da.

Ja, det gjør jeg. Sender jeg ikke en stadig vekk da? Kommer ikke inn på outlook heller så jeg leser og skriver fra mail2web. Hehe. Og da må jeg ha en mail der så jeg kan svare, Det er derfor jeg aldri begynner på nye mailer ;o)

Fortsetter under...

Ja, det gjør jeg. Sender jeg ikke en stadig vekk da? Kommer ikke inn på outlook heller så jeg leser og skriver fra mail2web. Hehe. Og da må jeg ha en mail der så jeg kan svare, Det er derfor jeg aldri begynner på nye mailer ;o)

hihi, hardt å huske alle adressene?

Annonse

Dette er ikke Java, men JavaScript - to veldig ulike teknologier med altfor like navn.

Se svaret mitt til "hyperkoblinger virker ikke" litt lenger ned, og se om det kan hjelpe.

...javascript er aktivert. Sånn som rullegardinen her på dol funker, men den på gulesider.no funker ikke. På aetat.no funker det heller ikke...:( Blir så frustrert.

Hva tror du kan være galt da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...