Gå til innhold

Trenger "Engelsk-norsk ordbok" . Har du tips?

Anbefalte innlegg

Noen som har et tips om et sted der jeg kan få kjøpt en engelsk-norsk ordbok ?

Jeg har en på CD, men det er så mye pes å måtte slå på pc'en osv hver gang jeg skal slå opp et ord. Har et par ordbøker fra før, men den ene er søkk vekk, og den andre er moden for utskiftning. De siste gangene jeg har slått opp på ord, har de ikke stått i den boken.

Noen tilbud e.l. som noen kjenner til ? Nettbutikker med bra pris på en slik ordbok? Har sjekket Bokkilden.no og mao.no, men den som ser aktuell ut, koster altså fire hundre spenn.

Hadde håpet på noe billigere...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135741-trenger-engelsk-norsk-ordbok-har-du-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :-)

Det står at den ikke er fullstendig, men jeg fikk faktisk opp det siste ordet jeg lurte på; "perpendicular". Utifra sammenhengen det ble skrevet i, skjønte jeg jo at det betydde ENTEN loddrett eller vannrett stilling, men hvilken!? Det betyr loddrett:-)

Takk :-)

Det står at den ikke er fullstendig, men jeg fikk faktisk opp det siste ordet jeg lurte på; "perpendicular". Utifra sammenhengen det ble skrevet i, skjønte jeg jo at det betydde ENTEN loddrett eller vannrett stilling, men hvilken!? Det betyr loddrett:-)

Hei,

"Perpendicular" betyr at det står i 90 graders vinkel til noe.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

"Perpendicular" betyr at det står i 90 graders vinkel til noe.

Med vennlig hilsen

Ja, det hadde jeg fått med meg nå, ja:-) Ifht.objektet i sammenhengen så måtte det være det , enten loddrett i vinkel, eller vannrett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...