Gå til innhold

Vyrde kjerringer av begge kjønn!


favn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    19

  • Grip

    3

  • Dorthe

    2

  • Rubia

    1

Mest aktive i denne tråden

Må nok skuffe deg, den er allerede behørig beskrevet i minst en av de der regngjøringsbøkene som er blitt så populære!

Mend et er TUNGT da. Særlig for oss som har et teppe med halvlang luv!

Kan ikke si at jeg et direkte problem med ett gulvteppe i huset. Men langhårstepper må da røyte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knappen som skal få ut bustene har kilt seg fast. Men ellers takk for rådet ;-)

Det må du ordne skal du henge med i husmorkampen på Dol, det sier jeg bare! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si som meg, Favn, at å være en perfekt husmor er ikke akkurat mitt største mål i livet! hehe... Det er andre ting jeg heller vil bli nevnt for i minnetalen i begravelsen min for å si det slik, enn at jeg hadde et rent hjem!

Åja.

Ellers tror vel det er rent nok sånn i sin alminnelighet. Men gud forby at det skulle skinne i krokene, det tyder på et liv fylt av ellers ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du ordne skal du henge med i husmorkampen på Dol, det sier jeg bare! :-)

Ja, jeg har skjønt det ;o) Må få mannen til å fikse den. Jeg er litt klønete slik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huffoghuff

Hvorfor er du så ond og bitter bak kjøkkengardinene? Prøv å riv deg løs fra vaskebøtte og sølvpuss en dag og spander et smil på en mann istedet.

Lykke til!

Jeg er ikke ond og bitter, men i motsetning til deg moderne og opplyst.

Lykke til med livet ditt du også.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det jo fram at du er et skikkelig kjerringemne, men en nesten vitenskapelig tilnærming til de daglige utfordringer.

Er dine menn flinke nok til å verdsette disse egenskapene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ond og bitter, men i motsetning til deg moderne og opplyst.

Lykke til med livet ditt du også.

mvh

Med for lite kuk, som vi ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest huffoghuff

Med for lite kuk, som vi ser.

Kanskje jeg er mann og ikke har lyst på kuk. Har du foresten vaska glufsa di da?, eller er den like morken som teppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det jo fram at du er et skikkelig kjerringemne, men en nesten vitenskapelig tilnærming til de daglige utfordringer.

Er dine menn flinke nok til å verdsette disse egenskapene?

I all beskjedenhet... jeg tror at de muligens av og til er litt imponert av tankerekker og innfallsvinkler vedrørende stort og smått.

Hva de mener om mine huslige evner vet jeg egentlig ikke. Heldigvis har de, vi, sluppet akkurat å ha det som kampagenda. Den dagen husarbeide er en stor og viktig post, er det vel på tide å finne på noe annet, tror jeg.

Enn du da? Er emnet av type utfordring eller noe som går av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er mann og ikke har lyst på kuk. Har du foresten vaska glufsa di da?, eller er den like morken som teppet?

Vi ser da klart at du er bitter og at kuk er et blekt minne for deg. Det greier du ikke å skjule selv om du er bitter, indignert og gjemmer deg bak stygge kjøkkengardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jolly Roger

Jeg har gjort det, men bare når jeg ikke har giddet å trikse busta inn. Sier du at det blir bedre med bust, på teppet?

Hater å støvsuge, men vi er to støvallergikere i huset,så det må gjøres ofte.

Trodde at når busta var ute, sugde den ikke så hardt?

Oh... et lite øyeblikk trodde jeg jeg var på forum for seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all beskjedenhet... jeg tror at de muligens av og til er litt imponert av tankerekker og innfallsvinkler vedrørende stort og smått.

Hva de mener om mine huslige evner vet jeg egentlig ikke. Heldigvis har de, vi, sluppet akkurat å ha det som kampagenda. Den dagen husarbeide er en stor og viktig post, er det vel på tide å finne på noe annet, tror jeg.

Enn du da? Er emnet av type utfordring eller noe som går av seg selv?

Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt så nøye over akkurat det temaet som du her tar opp. Når jeg tenker etter, sparker jeg borti den knotten som tar opp børstene så fort jeg beveger meg inn på "teppeland".

Jeg tar det egentlig ikke så tungt, slikt som dette. Dersom jeg regelmessig får ut hovedtyngden av møkka, er jeg godt fornøyd.

Jeg er mer opptatt av å finne fine løsninger på dette med hjulskift hver høst og vinter. Det er jo et helvete når vognparken skal skos om i slaps og søle og/eller frost og snø. Et helvete.

Vi har jo bensinstasjoner som gjør slikt, men pakking og frakt samt honoraret de nå krever, gjør at jeg er ute etter alternativer.

Jeg har også benyttet meg at husets yngre beboere, men de er jo også blitt så dyre at det er vanskelig ("tarifflønn - jeg er fan ingen polakk").

Jaja...nei...jeg vetta fan. Har du noen trøstens ord eller gode forslag?

...

Ellers går husarbeid unna som en lek.

(Hvis jeg hadde med en annen enn favn å gjøre, måtte jeg nok strengt tatt innrømmet at det er kvinnen i huset som kan notere seg for flest timer med rengjøringsutstyr, kanskje rundt 60%. Jeg må innrømme det, men liker det ikke, og håper at ingen bringer dette videre eller bruker det mot meg senere.)

Helvete....men jeg er flink med drill og sånn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt så nøye over akkurat det temaet som du her tar opp. Når jeg tenker etter, sparker jeg borti den knotten som tar opp børstene så fort jeg beveger meg inn på "teppeland".

Jeg tar det egentlig ikke så tungt, slikt som dette. Dersom jeg regelmessig får ut hovedtyngden av møkka, er jeg godt fornøyd.

Jeg er mer opptatt av å finne fine løsninger på dette med hjulskift hver høst og vinter. Det er jo et helvete når vognparken skal skos om i slaps og søle og/eller frost og snø. Et helvete.

Vi har jo bensinstasjoner som gjør slikt, men pakking og frakt samt honoraret de nå krever, gjør at jeg er ute etter alternativer.

Jeg har også benyttet meg at husets yngre beboere, men de er jo også blitt så dyre at det er vanskelig ("tarifflønn - jeg er fan ingen polakk").

Jaja...nei...jeg vetta fan. Har du noen trøstens ord eller gode forslag?

...

Ellers går husarbeid unna som en lek.

(Hvis jeg hadde med en annen enn favn å gjøre, måtte jeg nok strengt tatt innrømmet at det er kvinnen i huset som kan notere seg for flest timer med rengjøringsutstyr, kanskje rundt 60%. Jeg må innrømme det, men liker det ikke, og håper at ingen bringer dette videre eller bruker det mot meg senere.)

Helvete....men jeg er flink med drill og sånn, da.

Da jeg rett og slett har et totalt og gjennomført distansert og ikke-eksisterende forhold til drillhåndtering, sikringer, hjulskift, vannrør samt sykkelpumping og beslektede emner, synes jeg bare du høres bedre og bedre ut :-)

Ok trøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg rett og slett har et totalt og gjennomført distansert og ikke-eksisterende forhold til drillhåndtering, sikringer, hjulskift, vannrør samt sykkelpumping og beslektede emner, synes jeg bare du høres bedre og bedre ut :-)

Ok trøst?

Ja, vi skulle selvsagt vært gift for lenge siden. Men siden vårt seksualliv jo skranter noe så aldeles forferdelig, er det kanskje best å utsette det en tid, kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...