Gå til innhold

Vyrde kjerringer av begge kjønn!


favn

Anbefalte innlegg

Ja, vi skulle selvsagt vært gift for lenge siden. Men siden vårt seksualliv jo skranter noe så aldeles forferdelig, er det kanskje best å utsette det en tid, kjære?

Ja, den biten er jo mildt sagt av uvurderlig betydning. Såh... inntil videre får vi vel nøye oss med dolering blant kjerringer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    19

  • Grip

    3

  • Dorthe

    2

  • Åsemor

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest huffoghuff

Vi ser da klart at du er bitter og at kuk er et blekt minne for deg. Det greier du ikke å skjule selv om du er bitter, indignert og gjemmer deg bak stygge kjøkkengardiner.

Vi ser, det må da være deg det da favn, heldig du som har fått metervis med kuk her i livet.

Jeg foretrekker nå fitte jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser, det må da være deg det da favn, heldig du som har fått metervis med kuk her i livet.

Jeg foretrekker nå fitte jeg da :-)

Det er litt _interessant_ at støvsuging av tepper er din store og heftige kampsak, synes du ikke?

I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huffoghuff

Det er litt _interessant_ at støvsuging av tepper er din store og heftige kampsak, synes du ikke?

I rest my case.

Nei det synes jeg ikke, jeg skrev jo tidligere at jeg i motsetning til deg var et opplyst og moderne menneske. Altså vi deler på oppgavene.

Du får prøve å finne på noe annet enn bare å støvsuge og vrenge fitta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...