Gå til innhold

Prinsesse i eksil, tv2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du hadde vel heller ikke vært sympatisk om du hadde blitt behandlet på samme måten av dine nærmeste?

Men hvordan vet du det med _flaska_?Det er vel ikke lenge før "Sånja"(Gulp) tvinger sin mann til å gå å spre at hun er alkoholiker for å redde eget skinn?

Lurer på hva Sonja har gjort - foruten å se ut eller virke usympatisk på enkelte - som får noen her til å kalle henne troll? Bare lurer.

At prinsesse Ragnhild har hatt trøbbel med alkohol gikk det rykter om for tjue år siden - uten at jeg kan bekrefte det.

Men jeg ssyns tv-programmet burde ha vært stoppet - noe mannen hennes forsøkte - for hennes egen skyld. Sur og sjenert var hun i oppveksten, og trollete og dum og gammeldags er hun nå.

Hun sier klokelig ikke noe om svogeren sin, mannen til Astrid, som har akkurat samme bakgrunn som Sonja (konfeksjonsbutikk) og som det ihvertfall har gått rykter om (voldelig, slo kona si).

Ja men dama hadde da rett i mye av det hun sa ; )

Jeg synes det er skammelig hvordan kongehuset behandler henne.Hadde det vært etter dagens regler, så er det jo hun og hennes avkom som hadde sittet på tronen.

Sonja er til å få langt opp i vrangstrupen, dere kan være sikker på at den dama nekter kongen å ha kontakt med sin egen søster.Så det er nok hun som ligger bak ja.

Og du kjenner dem personlig, går jeg ut fra?

Annonse

Ja men dama hadde da rett i mye av det hun sa ; )

Jeg synes det er skammelig hvordan kongehuset behandler henne.Hadde det vært etter dagens regler, så er det jo hun og hennes avkom som hadde sittet på tronen.

Sonja er til å få langt opp i vrangstrupen, dere kan være sikker på at den dama nekter kongen å ha kontakt med sin egen søster.Så det er nok hun som ligger bak ja.

Tsk. tsk. tsk. tsk.

Gjest Nå synes jeg du var kvalm!

Lurer på hva Sonja har gjort - foruten å se ut eller virke usympatisk på enkelte - som får noen her til å kalle henne troll? Bare lurer.

At prinsesse Ragnhild har hatt trøbbel med alkohol gikk det rykter om for tjue år siden - uten at jeg kan bekrefte det.

Men jeg ssyns tv-programmet burde ha vært stoppet - noe mannen hennes forsøkte - for hennes egen skyld. Sur og sjenert var hun i oppveksten, og trollete og dum og gammeldags er hun nå.

Hun sier klokelig ikke noe om svogeren sin, mannen til Astrid, som har akkurat samme bakgrunn som Sonja (konfeksjonsbutikk) og som det ihvertfall har gått rykter om (voldelig, slo kona si).

Hva vet du om dette?Skulle nesten tro du var en fra kongefamilien sånn som du uttaler deg.Du burde beskyttes mot deg selv.

Hva vet du om dette?Skulle nesten tro du var en fra kongefamilien sånn som du uttaler deg.Du burde beskyttes mot deg selv.

Syns du jeg er kvalm? Det har jeg sannelig ikke merka noe til i dag.

Mht til sladder jeg refererte, så pleier da sannelig Dolerne flest ikke være av veien. Nå er dette gammel sladder, da Oslo var liten by og ikke noe Internett fantes.

Her er det så fullt opp av folk som skriver de skrekkeligste ting om Mette Marit og diverse - uten åp ha så mye mer å komme med en sladder, så jeg tenkte jeg skulle antyde at sladder om kongelige er ikke noe nytt. Og at det virker komisk å til de grader mislike slike som Sonja og MM uten å kjenne dem.

Så jeg føler meg ikke særlig kvalm, nei. Men levd lenge og hørt mye har jeg gjort!

Gjest Er på tape!

Syns du jeg er kvalm? Det har jeg sannelig ikke merka noe til i dag.

Mht til sladder jeg refererte, så pleier da sannelig Dolerne flest ikke være av veien. Nå er dette gammel sladder, da Oslo var liten by og ikke noe Internett fantes.

Her er det så fullt opp av folk som skriver de skrekkeligste ting om Mette Marit og diverse - uten åp ha så mye mer å komme med en sladder, så jeg tenkte jeg skulle antyde at sladder om kongelige er ikke noe nytt. Og at det virker komisk å til de grader mislike slike som Sonja og MM uten å kjenne dem.

Så jeg føler meg ikke særlig kvalm, nei. Men levd lenge og hørt mye har jeg gjort!

Du spinner opp litt nå og koser deg med det?

Såvidt meg bekomme, så finnes bilde og videobeviser på MM sin sexutagering(pent sagt).

Spør fyren som filma?For en stund siden sto hele fornavnet,etternavnet,alder og bosted på han som hadde filma dette, det sto svart på hvitt i avisene verden over.

Og for dem som var helt psykotisk nysgjerrige, så kunne de lete han opp i skattelistene og telefonkatalogen, og finne ut eksakt hvor han bodde og kontakte han for å invitere seg selv på pizza og filmvisning :-))

Så rykter?Nei, dette er tapet.

Men ikke at det raker meg, men svar til deg iallefall!

Annonse

Du hadde vel heller ikke vært sympatisk om du hadde blitt behandlet på samme måten av dine nærmeste?

Men hvordan vet du det med _flaska_?Det er vel ikke lenge før "Sånja"(Gulp) tvinger sin mann til å gå å spre at hun er alkoholiker for å redde eget skinn?

Nei, jeg hadde sikkert ikke vært sympatisk da. Det at hun drikker er noe som har vært "kjent" i flere år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...