Gå til innhold

Valentines day til lørdag, bare tull eller god unnskylding for luksus?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

; ) selvfølgelig skal man gi hverandre oppmerksomheter og kjærlighet hver dag i et forhold, men denne dagen er jo en god unnskylding til å gjøre noe ekstra koselig.. bare oss to..

Siden det ikke var snø i desember da jeg hadde planlagt kanefart, så blir det kanefart på lørdag, pledd foran peisen med rødvin, raklett og sweet løøøøøøøøøøøøøving... : )

Hva skal dere? Vi kjøper ikke gaver til hverandre, kanskje en rose eller et fint kort. Vi vet hvor mye vi elsker hverandre fra før, men synes det er ekstra kos å "utnytte" denne dagen.

Så kan alle de single gå på singel-party og håpe på napp der... : )

Fortsetter under...

For min del kunne vi hatt flere Valentinsdager i året, - bare som et spark i rævva til å pleie kjarleiken litt. Kos at det i år er en lørdag, - mer praktisk å "ta seg litt ut" en dag man kan sove lenge OG ha fri neste dag. Da går det an å drive med sweet løøøøøøøving all night long... Hm... kanskje jeg skal rydde soverommet, tenne stearinlys og dra frem den aromatiske massasjeoljen? Ooooh.... ;)

Annonse

Jeg mener at hvis du ikke kan vise dine kjaere hvor glad du er i dem i hverdagen saa har du ett problem!

Det er vell mye mer spennende og romantisk aa ta det en annen dag en Valentinesday. For klisje for meg vertfall...

Og deder rosene kan jeg vaere foruten, gi meg heller en Tulipan eller potteplante!

Ligger vell i det at dette er en amerikansk tradisjon, som ikke har noe med Norge aa gjoere i det hele tatt, akkuratt som Halloween.. Naar begynner vi aa feire Thanksgiving??

Jeg synes valentines er en koselig dag jeg.

Som du sier...en er jo glad i hverandre hele tiden og bør vise det, men det er jo kos med en slik kjærestedag da.

Jeg er singel men vil ikke gå ut for å få napp den dagen forde :)

I steden følger jeg litt av det valentines står for...å gi oppmerksomhet til den/de man er glad i...slik at det er barna, min mor og ellers nære familie som får en koselig sms el. fra meg den dagen.

:)

Jeg mener at hvis du ikke kan vise dine kjaere hvor glad du er i dem i hverdagen saa har du ett problem!

Det er vell mye mer spennende og romantisk aa ta det en annen dag en Valentinesday. For klisje for meg vertfall...

Og deder rosene kan jeg vaere foruten, gi meg heller en Tulipan eller potteplante!

Ligger vell i det at dette er en amerikansk tradisjon, som ikke har noe med Norge aa gjoere i det hele tatt, akkuratt som Halloween.. Naar begynner vi aa feire Thanksgiving??

Ja, alt som er amerikansk må vi for guds skyld holde oss langt unna fra. _Tenk_ å ha en egen dag for kjærester, helt uhørt!

Ja, alt som er amerikansk må vi for guds skyld holde oss langt unna fra. _Tenk_ å ha en egen dag for kjærester, helt uhørt!

Det er jo ikke en dag for bare kjaerester da. Det er en dag for kjaerlighet. For aa vise venner og familie, OG kjaerester at de er glad i hverandre!

For meg ville det vaert mer romantisk om mannen gjorde noe romantisk i en valig hverdag, naar en ikke forventer det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...