Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trailer for den nye filmen til Disney, Bjørnen eller hva den heter. Reklamerte med at Phil Collins har laget sangene, og den mannen har jo kommet fra denslags greit tidligere. Jeg er altså fan av Phil Collins! Knotten på 3 mente at denne måtte vi se, og mamma sa -jada, det kan vi. Så komme resten av traileren: Sangene blir sunget på norsk av CHRISTIAN INGEBRIGTSEN! Det var den filmen. *Pjuk*

Skrevet

Men når den kommer på DVD/VHS kan man vel velge å se/høre på orginalspråket. Men det sier vel ikke minsten noe særlig...

Skrevet

Men når den kommer på DVD/VHS kan man vel velge å se/høre på orginalspråket. Men det sier vel ikke minsten noe særlig...

Nei, men da slipper hvertfall jeg å høre på fløtepusen...

Skrevet

Du får trøste deg med at det kunne vært verre.

Rune Rudberg for eksempel. Eller Sputnik.

Skrevet

Nei, men da slipper hvertfall jeg å høre på fløtepusen...

Ja ikke sant!?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du får trøste deg med at det kunne vært verre.

Rune Rudberg for eksempel. Eller Sputnik.

Eller han jeg trodde hadde enerett på (han har i alle fall ødelagt mange nok...) å synge de norske versjonene av Disney-filmene, Tor Endresen. *grøsser*

Skrevet

Eller han jeg trodde hadde enerett på (han har i alle fall ødelagt mange nok...) å synge de norske versjonene av Disney-filmene, Tor Endresen. *grøsser*

Hehe, tenkte det samme.

Skrevet

Får heller vente til de kommer ut på Video/DVD, med både norsk OG engelsk tale... Både for deg og lillen! :)

Skrevet

Vær nå glad han ikke tar med seg Rune Larsen der og som han gjør med alt annet.*L*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vær nå glad han ikke tar med seg Rune Larsen der og som han gjør med alt annet.*L*

OK. Det _kunne_ altså vært verre! *grøsser enda mer*

Skrevet

OK. Det _kunne_ altså vært verre! *grøsser enda mer*

Ja, det er litt trist det der. Det kan alltid bli litt verre.*L* Sånn som når du tryner og brekker beinet i slalombakken, og ambulansefyren klemmer deg i døra så du brekker det andre benet også.*L*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det er litt trist det der. Det kan alltid bli litt verre.*L* Sånn som når du tryner og brekker beinet i slalombakken, og ambulansefyren klemmer deg i døra så du brekker det andre benet også.*L*

En ulykke kommer sjelden alene. Syns godeste Christian høres ut som et bra alternativ. Tatt i betraktning normalen for den norske versjonen av Disney-filmene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...