Gå til innhold

Valentingave til sine elskede..hva?

Anbefalte innlegg

sandra1365380284

Hva kjøper dere jenter til deres elskede på Valentindagen? Synes det er litt dumt med bamser og hjerter,og vin drikker han ikke. Blomster får jo jeg så..;) Skal så klart lage romantisk middag, men har lyst å kjøpe en liten ting også. Kom med masse forslag..hehe..takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136076-valentingave-til-sine-elskedehva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper noe han har lyst på, og det pleier sjelden å være bamser og hjertekonfekt, så det blir gjerne en bok, PC-spill eller noe sånt. Synes man skal være litt "uegoistisk" og kjøpe noe man vet den andre liker, ikke noe man selv liker, kan ta del i eller som må være spesielt romantisk.

Gjest begeistret kone...

De har noen flotte erotiske spill på kondomeriet - rosa eske...

Det er terningspill hvor du trekker forskjellige kort (en bunke for ham og en for henne) det er utrolig moro å spille og du får kort som f.eks "si ti pene ting om din partner" eller "gi din partner et tungekyss i to min" eller "gi din partner kroppsmassage uten å berøre kjønnsorganer"...

Det er skikkelig hissende å spille samtidig som det ikke er "rettpå sak" Valentins dag er jo i romatikkens tegn så hvorfor ikke en god middag og dette spillet til dessert...

Ps kjøp champagne og jordbær og bruk fantasien...

Lykke til fra

Gjest Pricilla

Vi har litt dårliog råd nå, så kjøper ikke noe til hverandre... men jeg skal i hvert fall lage 3-retters middag med noe godt jeg ikke har laget før, ordne "piknikk" foran peisen med masse lys rundt... jeg kaster han ut på dagen så ejg får ordnet så det blir overraskelse. Så hadde jeg tenkt å lage sånne lapper med "si noe pent" osv. som begeistret kone skriver her...

Så blir det kanskje kanefart.. han får selvfølgelig en rose og et kort.

Gjest begeistret kone...

Vi har litt dårliog råd nå, så kjøper ikke noe til hverandre... men jeg skal i hvert fall lage 3-retters middag med noe godt jeg ikke har laget før, ordne "piknikk" foran peisen med masse lys rundt... jeg kaster han ut på dagen så ejg får ordnet så det blir overraskelse. Så hadde jeg tenkt å lage sånne lapper med "si noe pent" osv. som begeistret kone skriver her...

bare så du vet til en anne gang...spillet kostet ca 150kr...

Annonse

Hva koster kanefart, og hvor kan man få det arrangert? Eller er det i privat regi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...