Gå til innhold

Outlook Express - menyvalg

Anbefalte innlegg

Her er en beskrivelse fra hjelp-funksjonen.

Hvis du vil legge til en HTML-side, klikker du Tekst fra fil på Sett inn-menyen. Merk HTML-filer i boksen Filtype, og bla deretter til filen du vil legge til.

Obs!

Hvis du ikke kan velge menykommandoen Hyperkobling, må du kontrollere at HTML-formatering er slått på ved å klikke Format-menyen i meldingsvinduet og deretter klikke Rik tekst (HTML). En svart prikk vises ved siden av kommandoen når den er valgt.

I utgangspunktet greit, men jeg klarer ikke å se hverken en format-meny eller en sett inn meny.

Hvor er de?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136092-outlook-express-menyvalg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er inne på "Ny melding" vel?

Så det var der de hadde gjemt seg ja.

Takker og bukker.

Men da var det kanskje ikke det jeg trengte likevel da, siden de ligger i ny melding, for det jeg skulle frem til var og kunne klikke på en slik webadresse i en mail jeg har fått. Er med i slik avstemming om musikken til P4, og da får man mail med en slik Klikk her. Det gikk ikke, da det var bare tekst.

Skjønner du kanskje det også?

Så det var der de hadde gjemt seg ja.

Takker og bukker.

Men da var det kanskje ikke det jeg trengte likevel da, siden de ligger i ny melding, for det jeg skulle frem til var og kunne klikke på en slik webadresse i en mail jeg har fått. Er med i slik avstemming om musikken til P4, og da får man mail med en slik Klikk her. Det gikk ikke, da det var bare tekst.

Skjønner du kanskje det også?

Det er bare å kopiere teksten og lime den inn i en nettleser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...