WhatTheFuck Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Nå kjenner jeg det igjen. Det begynner liksom i mageregionen og sprer seg ut over i armene. Jeg prøver å stå i mot, men det er umulig. Med en slags skrekk ser jeg tastene presses med, ord flimrer foran øynene mine, og antar mening av provoserende karakter. Er dette normalt? Med hilsen 0 Siter
Gjest turte å lese Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 synes dette blir kjempeskummelt, jeg, asså.... med et litt penere nick kunne du fremstått som et barnehagebarn?? 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 synes dette blir kjempeskummelt, jeg, asså.... med et litt penere nick kunne du fremstått som et barnehagebarn?? Det tar jeg som et kompliment, kjære. 0 Siter
Gjest modig Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Det tar jeg som et kompliment, kjære. hva søren sakl vi krqngle om da da 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 hva søren sakl vi krqngle om da da Jeg er for øyeblikket opptatt av å krangle om det kan opprettes et krangleforum. Føler at jeg begynner å bli svakere... holder igjen, holder igjen! Nghf 0 Siter
Gjest modig Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Jeg er for øyeblikket opptatt av å krangle om det kan opprettes et krangleforum. Føler at jeg begynner å bli svakere... holder igjen, holder igjen! Nghf begynner å føle moderlig omsorg for deg, jeg :-) 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 begynner å føle moderlig omsorg for deg, jeg :-) Ah, kinky 0 Siter
temporary Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Ah, kinky hvor er alle de andre kranglerne. 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 hvor er alle de andre kranglerne. Faen vet. De har vel forduftet etter påtrukk fra den aggressive ledelsen. Synd og skam! 0 Siter
temporary Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Faen vet. De har vel forduftet etter påtrukk fra den aggressive ledelsen. Synd og skam! finn på noe du da, jeg krangler gjerne litt (tror jeg) 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 finn på noe du da, jeg krangler gjerne litt (tror jeg) Er du religiøs? det vil være et ypperlig utgangspunkt. Hvordan ser du på innvandring? Nok et brennhett tema. 0 Siter
temporary Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Er du religiøs? det vil være et ypperlig utgangspunkt. Hvordan ser du på innvandring? Nok et brennhett tema. synes jo du burde gi uttrykk for noen kontroversielle synspunkter først, da, hvis du vil yppe til strid? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Hvis du er under den seksuelle lavalder, så er det normalt. "..................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.