Gå til innhold

Egenandel før frikort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

man har hatt? Står bare et nummer på kvitteringen. Jeg glemmer alltid egenandelkortet hjemme, så samler kvitteringer, og når ejg skal sortere så vet jeg ikke hva jeg kan regne med og ikke.

Nå er det ikke alle apoteker som bruker de samme kvitteringssystemene, så det kan vel være ulikt... men på min siste kjøpte jeg en uten og en med blå resept, og det står på kvitteringen at jeg har betalt 48,90 i egenandel på blå resept

man har hatt? Står bare et nummer på kvitteringen. Jeg glemmer alltid egenandelkortet hjemme, så samler kvitteringer, og når ejg skal sortere så vet jeg ikke hva jeg kan regne med og ikke.

Jeg tror du kan be apoteket/apotekene om en utskrift av alt du har fått ut der på blå-resept.

Ellers står jo egenandelen på blåresepten (på de små merkene de klistrer på, normalt på baksiden), så om du har resepter med flere "uttak" så står det der.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...