Gå til innhold

Har du tatt desentralisert sykepleierutdanning?

Anbefalte innlegg

Gjest Tromsøværingen

Jeg lurer på om noen av dere har tatt desentralisert sykepleierutdanning og hvordan forløpet var. Jeg bor i Tromsø og skal søke opptak i Harstad. Kan en kombinere jobb og studie? Hva med stipend og lån? Hvor lenge er en borte av gangen? Hvor skal en bo i tiden man er på samlinger? (har skolen disponert bolig) til desentralisert utdanning? Er utdanningen tøff? Kan en få praksis der en bor (jeg i Tromsø). Jeg har 3 barn, så det er viktig for meg å vite og eventuelt legge opp en struktur. Ville bli glad hvis noen kunne komme med informasjon om dette.

På forhånd tusen takk

Fortsetter under...

Har ikke tatt desentralisert sykepleierutdanning, men ville bare si at kanskje studiestedet ditt kan svare på noe av det du spør etter. Lån og stipend vil du få hvis du studerer 50% eller mer. Lån og stipend vil bli regna ut etter inntekta di og inntekta til samboer/ ektefelle. Du kan lese mer på www.lanekassen.no. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...