Gjest mari Skrevet 28. desember 2000 Del Skrevet 28. desember 2000 Er det mulig å legge på seg av cola light? Det står jo på at det nesten ikke er kalorier, men likevel vil jeg være helt sikker før jeg heller innpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragazza Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 Hell innpå. Husk bare at det er masse koffein i greiene, light eller ei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 Du legger vel ikke på deg av selve brusen, men det er mulig apetitten din øker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 Etter hva jeg har hørt så legger en på seg av light brus....anbefales vist bare til folk med diabetes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Helle, Ernæringsfysiolog Skrevet 4. januar 2001 Del Skrevet 4. januar 2001 Hei. Cola light er søtet med kunstige søtningsstoffer som ikke inneholder kalorier. Stort inntak av kunstige søtningsstoffer kan påvirke blodsukkeret og øke appetitten, men de medfører ikke vektøkning i seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 4. januar 2001 Del Skrevet 4. januar 2001 Hei. Cola light er søtet med kunstige søtningsstoffer som ikke inneholder kalorier. Stort inntak av kunstige søtningsstoffer kan påvirke blodsukkeret og øke appetitten, men de medfører ikke vektøkning i seg selv. Hei, Det er stor forskjell på de forskjellige "light" produktene. Coca Cola Light inneholder kun aspartam og acesulfam K, som ikke påvirker blodsukkeret. Pepsi Max og Solo Pluss er også "trygge" for diabetikere Andre "light" produkter har svært varierende sukker-innhold, og/eller bruker søtningsmiddler som påvirker blodsukkeret. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.