Gå til innhold

Er du ærlig når partneren spør om hvor mangen du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Har vært åpen og ærlig om det, men i grunn er det noe han ikke har noe med. Sykt nok så liker han å høre hva jeg har gjort før...

Personlig vil jeg helst vite minst mulig om sånt. Blir sjalu med tanken på at han har vært forelsket i andre, ihvert fall.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

4

• Rubia

3

• Tornerose

2

• Klara Q

2

Jeg orker ikke å lese hele tråden, så det er sikkert noen som har sagt det samme som meg.

Hvis du ikke vil være ærlig med partneren din om antall partnere, syns jeg det er bedre at du sier at du ikke vil si det, enn at du lyver. Eller at du sier du har hatt sex med flere enn du liker å tenke på... Men hvis dere har vært sammen i 2 år syns jeg bare du skal slutte å tenke på det, ingenting godt kommer ut av at du sier NÅ at du har jugd om dette.

10stykker - 27 år, det er vel slik midt på treet vil jeg tro.

Tror kanskje det er du selv som egentlig betrakter deg som billig siden du åpenbart selv synes tallet er så stort at du ser deg nødt for og lyve.

Hadde du vært min partner hadde det for meg vært et større problem at du løy enn at du har ligget med 10 stykker.

Lyver du om dette så lyver du vel om andre ting du synes er nødvendig også. Det er ingen god egenskap og vil garantert føre til bråk/ brudd.

Hvis man tok en tur på byen i kveld for å spørre folk hvor mange partnere de hadde hatt, tror jeg ikke mange 27-åringer ville svart færre enn 10.

Det er vel litt av "bykulturen" da. Det er kanskje de "gamle" og de kristne på landet som trekker snittet ned..?

det har han aldri spurt om. Ikke har han noe med det heller for så vidt, det er ting som har skjedd før hans tid. Ikke spør jeg han om det heller, fordi det ikke interesserer meg. Det har null betydning for vårt forhold.

det har han aldri spurt om. Ikke har han noe med det heller for så vidt, det er ting som har skjedd før hans tid. Ikke spør jeg han om det heller, fordi det ikke interesserer meg. Det har null betydning for vårt forhold.

Jeg har aldri forstått hvorfor par skal grave og spør hverandre ut mht "seksuell-fortid". Kan det komme noe godt ut av sånt? Det er faktisk en av de få ting jeg overhodet ikke vil vite noe som helst om hos en ny partner.

Annonse

Gjest Brixsor

Det er ikke mine utsagn, jeg refererer til et nokså vanlig syn, det er et faktum at personer som har mange sexpartnere ofte får et stempel på seg og blir tatt for og være billige.

Som jeg sa man kan like det eller ikke, den store folkemassen er nå engang dømmende, og det er da ikke min feil. Men når en person spørr så kan man ikke bli rasende om man får et annet svar enn hva man hadde håpet på.

Hadde det vært mye greiere for deg om vi løy og sa at ingen blir regnet som billige selv om de knuller både i øst og vest. Du hadde sikkert likt svaret bedre, men det blir ikke mer sant av den grunn.

Og forresten så er det vel bare du som har snakket om 15 - 16 åringer her, hun som startet tråden er 27.

Og så var det dette med å bli lurt av slemme gutter/ menn, tror du på det selv?

Det ekke min skyld at jeg ligger med så mange, neida jeg er bare uheldig og treffer nye slemme gutter hver helg. Herregud sier nå jeg.

Øhhhhh, det var vel ikke snakk om å gjøre det i øst og vest (som du skriver), det var snakk om at du skulle tenke deg litt om!Dette berører ikke meg, men alle kjenner noen...

Og forresten, hva vet du om hvilken alder hun var i da dette begynte?Alikevel var det greit å få sagt at utnyttelse av ungjenter finner sted i utbredt skala.

Ja, mange jenter _blir_ faktisk lurt av såkalte slemme gutter med fagre løfter(eller evnen til å skjenke full småjenter og utnytte dem).Jeg snakker ikke om å bli lurt _hver helg_ som du skriver.Men et par ganger er nok til å få ødelagt ryktet sitt for lang tid.Og det rare er at guttene,som jo er med på leken(eller lurer sine _ofre_), aldri blir snakket et vondt ord om.

Gjest signe signatur

Ludder ja, det er det ikke tvil om. Hun er klar over det selv ogsaa. Noe som gjoer det enda verre mener naa jeg.

I stedet for å føle forakt, bør du kanskje motivere henne til å gå til psykolog?

Hun kan f.eks ha vært utsatt for voldtekt/incest.

Når hun selv føler seg som et ludder og allikevel fortsetter er det tydelig at noe er galt.

Ingen av mine kjærester har spurt om det. Det er heller ikke et spørsmål jeg stiller. Skulle en av mine framtidige spørre, så skal han da alltids få svar... og det er at jeg ikke vet antallet!

Gjest tjohooo

Hei

Du sier at du ikke vil fortelle partneren din om hvor mange du har ligget med, fordi du er redd for å fremstå som billig. Driver du og har flere ons så er det vel nettopp billig du er?

Jeg hadde aldri kunne levet sammen med en person som:

A: løy

B: viste seg å være et felleshull.

Verden er bare slik at noen jenter regner gutter/ menn for billige festjenter, men det er slett ikke de samme jentene de vil ha barn og gifte seg med.

Men altså, noen blir lurt, og blir ofte som skrevet i tidligere i tråden her, Bedratt.

og hvordan har du oppført deg?

Er du en av dem som mener at du selv kan ha hatt mange (f.eks. fordi du er gutt), mens dama di skal ha "begrenset fortid"?

Det er kjekt å vite at man har noenlunde likt syn på ting, sånn som sex, forhold, kjærlighet osv.

Jeg ville ikke vært interessert i å være sammen med en fyr som hadde hatt sex med 100 damer, fordi han i så fall har en helt annen holdning til seksualitet enn det jeg har.

Man trenger jo ikke vite det eksakte antall sexpartnere kjæresten har hatt, men det er greit å vite sånn cirka, om det er 0, 10 eller 100 liksom.

Trenger du å vite antallet, for å lære å kjenne en fyrs holdning til det, da? Det fremkommer jo på mange andre måter etterhvert som man blir kjent.

Eh, hvis de gjorde dette bare for pengene sin skyld, ville de vel ikke nøyd seg med 2 øl? Til en verdi av 100 kr? For en natt?

De fleste prostituerte er vel dyrere enn det, eller?

Mange typer av prostitusjon. Dersom man ikke vil ha sex uten "betaling" er det jo prostitusjon.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Trenger du å vite antallet, for å lære å kjenne en fyrs holdning til det, da? Det fremkommer jo på mange andre måter etterhvert som man blir kjent.

Jeg trenger ikke vite antallet, det kommer som du sier også fram på andre måter hva slags holdninger man har.

Men det var noen som spurte hvorfor i allverden man skulle ha behov for å vite hvor mange partneren hadde hatt sex med, og h*n mente det var totalt unyttig informasjon.

Jeg påpekte bare at det kunne være kjekt å vite i noen sammenhenger.

Gjest Ugga Bugga

Mange typer av prostitusjon. Dersom man ikke vil ha sex uten "betaling" er det jo prostitusjon.

Men det er litt drøyt å kalle 2 øl for "betaling". Hvis jeg spanderer 2 øl på typen på byen, og vi har sex etterpå, er han en hore da?

Han har de ikke 'rett til å vite' noe som helst??

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal ha greie på det!

Ha hemmeligheter i forholdet! Ikke utlever deg selv så fullstendig, det finnes ingen poeng med det!

Men det er litt drøyt å kalle 2 øl for "betaling". Hvis jeg spanderer 2 øl på typen på byen, og vi har sex etterpå, er han en hore da?

Dersom du må kjøpe han for å få ha sex med han - ja.

Gjest regnefantomet

H*n har ikke spurt og jeg har ikke spurt.

Regnet litt og kom fram til at i singletilværelsen og over 16 år har jeg i snitt hatt 2,1 årlige partnere.

Korrigering:

Ikke partnere hvert år i 16 år, men det at jeg har hatt partnere etter at jeg fylte 16 år (type meningsløs informasjon, ja).

Beklager rotet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...