Gå til innhold

Førerkort dekket av trygdekontoret

Anbefalte innlegg

Man skal være fattig for å få hjelp og det er ikke alltid like riktig.

Jeg liker ikke egenandeler på hjelpemidler, de synes jeg skal være gratis for de som trenger det. Slik som det er nå sitter noen akkurat midt i mellom og har ikke råd og det blir helt feil.

Eller andre sitter med kjipe leger som har så mange meninger om så mye rart.. hehe.

Fortsetter under...

Jeg fikk tak i rette dama på trygdekontoret i dag, men selv hun viste ikke hvordan vi skulle gjøre det med bøker og synstest.

Så svaret ble at jeg får velge om jeg sender regning til henne eller legger ut selv også sender kviteringene også får jeg pengene tilbake.

For et opplegg *oppgitt*

Gjest ja det er meg

Jeg fikk tak i rette dama på trygdekontoret i dag, men selv hun viste ikke hvordan vi skulle gjøre det med bøker og synstest.

Så svaret ble at jeg får velge om jeg sender regning til henne eller legger ut selv også sender kviteringene også får jeg pengene tilbake.

For et opplegg *oppgitt*

Jeg fikk boka av kjørelæreren min, så fakturerte han den bare sammen men kjøretimene.

For et opplegg *oppgitt*

Jeg reagerer på at du "klager" på en ordning som egentlig er utrolig bra for de som er omfattet av den! Hvorfor er det ille å enten måtte sende en regning til tk eller evt. legge ut pengene for bøker og så få dette refundert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...